וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב תאונה משנת 2011: ניק קלאת'ס נשפט לחצי שנת מאסר על תנאי

שחקן פנאתינייקוס עבר ברמזור אדום ופצע שני נוסעי מכונית אחרת, לאחר מכן עזב את המקום מבלי לחכות למשטרה, אך לא נענש על כך. ארוסתו: "ניק אמר לי שזיהו אותו אז אין צורך לחכות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ביום שני תתארח נבחרת ישראל אצל יוון, למשחק במסגרת המחזור השני של מוקדמות גביע העולם בכדורסל, ואולי תצליח לנצל את העובדה שמעל אחד הכוכבים היוונים מרחפת פרשה לא נעימה בכלל. שחקן פאתינייקוס, ניק קלאת'ס, נשפט היום (חמישי) לחצי שנת מאסר על תנאי (למשך שלוש שנים) על שפצע שני נוסעים בתאונת דרכים לפני שש שנים. בדיווחים שהתפרסמו בתקשורת היוונית נטען כי הגארד יערער על העונש בימים הקרובים.

כך תיארה ארוסתו ואם בנו של קלאת'ס את התאונה, שהתרחשה ב-13 בנובמבר 2011: "אכלנו במסעדה והיינו בדרך הביתה. התחלנו להאט כדי לעצור ברמזור אדום אבל לא הספקנו ונכנסנו במכונית מאחור. כשזה קרב, לא יצאתי מהאוטו. ניק יצא וראיתי אותו מדבר עם הנהג השני. מאיפה שישבתי באוטו, לא נראה שהשניים נפצעו".

אלא שזהו לא סופה של התקרית, כי קלאת'ס וארוסתו עזבו את המקום עוד לפני שהגיעה המשטרה ומבלי לוודא ששני יושבי המכונית השנייה מקבלים טיפול רפואי. "הנהג של המכונית השנייה צעק ולא הבנו מה הם מנסים להגיד לנו כי לא ידענו יוונית", ניסתה בת הזוג להסביר מדוע נסעו מהמקום, "ניק אמר לי שהם זיהו אותו אז אין צורך לחכות למשטרה".

התובע במשפט, בו נכח קלאת'ס אך לא שני הנפגעים בתאונה, שעברו בינתיים להתגורר בנורבגיה, הציע להתעלם מנטישת הזירה ולהעניש את הכדורסלן היווני רק על הפגיעה עצמה. הצעתו התקבלה וכתוצאה מכך קלאת' ספג רק עונש על תנאי.

עוד בנושא

נבחרת יוון: פנאתינאייקוס תשחרר את קלאתיס, וויוקאס ואנטטוקומפו למשחק מול ישראל
בלוג מוקדמות המונדובאסקט: ג'ף ואן גנדי מפחד מכוכבי התחתית בליגת העל?
נבחרת ישראל: יפתח זיו ועוז בלייזר לא יתלבשו למשחק נגד אסטוניה

ניק קלאת'ס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
יצא בזול? ניק קלאת'ס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully