וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון נושמים לרווחה: בדיקת ה-MRI של תמיר בלאט יצאה תקינה

19.11.2017 / 16:30

בשורות טובות לחולוניה מכיוונו של הגארד שנפצע במהלך המשחק מול מכבי אשדוד. ג'ו אלכסנדר, שנקע את קרסולו באותו משחק, ערך בדיקה בה התגלה שפציעתו חמורה משחשבו והוא ייעדר חודש וחצי

one

שחקן הפנים של הפועל חולון ג'ו אלכסנדר ייאלץ להיעדר מפעילות בחודש וחצי הקרובים, כך התגלה בבדיקה שנערכה לו הבוקר (ראשון). אלכסנדר נפצע במהלך הרבע השלישי במשחק הניצחון הדרמטי על מכבי אשדוד/באר טוביה, ירד לחדרי ההלבשה לבדיקה שם נקבע כי הוא סובל מנקע בקרסול. אלכסנדר חזר לפרקט ודרש מהמאמן דן שמיר להחזירו למגרש, ואף שיחק במשך דקות ארוכות כשהוא מדדה - מה שלא מנע ממנו להוסיף למאזנו 4 נקודות עד לסיום המשחק - אך בבדיקה שנערכה לו הבוקר התגלה כי הפציעה חמורה משחשבו. השחקן יצטרך לנוח במשך כשישה שבועות, וכמו כן הוא לא כשיר לקמפיין הנבחרת הקרוב.

כמו כן, בחולון קיבלו היום בשורות טובות מכיוונו של תמיר בלאט, שעבר בדיקת MRI בלילה שיצאה תקינה. משמעות הדבר: הגארד לא סובל מפגיעה ברצועות ויוכל לשוב לפעילות תוך מספר ימים. כזכור, בלאט נפצע בצורה קשה בהארכה במהלך אותו משחק, והיה קיים חשש כבד כי גם הוא ייעדר תקופה ממושכת מפעילות.

בשבוע הקרוב יעמוד לרשותו של דן שמיר סגל מצומצם במיוחד. מלבד בלאט ואלכסנדר, שהיו אמורים להיות בתקופה זו עם נבחרת ישראל, ייעדר גם חנן קולמן מאימוני הקבוצה, כשייסע להצטרף לנבחרת דנמרק במוקדמות יורובאסקט 2021. מי שינסה למלא את נעליו של אלכסנדר, וכבר אמש ישב על הספסל בלבוש אזרחי, הוא המתאזרח החדש טי ג'יי קליין.

בחולון פרגנו אמש לגארד הצעיר הראל דדון (19), שקלע את נקודות הבכורה שלו בליגת העל בדקות ההכרעה נגד מכבי אשדוד. דדון, שחקן בית במועדון, נחשב לכישרון גדול עם יד נהדרת מחוץ לקשת, ובחולון מקווים כי יבצע התקדמות במהלך העונה הזו.

עוד בנושא

אבי בן שימול ותום מעיין זומנו למחנה הנבחרת, ג'ו אלכסנדר שוחרר
הפועל חולון חוששת: תמיר בלאט הפצוע עלול להיעדר תקופה ממושכת
צפו: שיא קריירה והצגה נפלאה לילד הפלא, דז'נאן מוסה

ג'ו אלכסנדר הפועל חולון. לירון מולדובן
חולון פצועה. ג'ו אלכסנדר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully