וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון חוששת: תמיר בלאט הפצוע עלול להיעדר תקופה ממושכת

19.11.2017 / 0:02

הרכז נפצע בהארכה וצפוי להחמיץ את קמפיין הנבחרת, דן שמיר: "זה מעיק לי על הנשמה. נתפלל עבורו". על 43 הנקודות של גלן רייס ג'וניור: "ניצח לנו את המשחק". הכוכב: "יש הרבה להשתפר"

one

בסיום אחד המשחקים המשוגעים ביותר שנראו בליגת העל בשנים האחרונות, גברה הערב (שבת) הפועל חולון על מכבי אשדוד 106:109 אחרי הארכה ורשמה את ניצחונה החמישי ברציפות. חולון שלטה במשחק ללא עוררין לאורך המחצית הראשונה, אשדוד חזרה ברבע האחרון והייתה קרובה לניצחון, אלא ששריקה מעוררת מחלוקת מנעה ממנה לעלות ליתרון בשניות הסיום. בהארכה חולון נראתה טוב יותר כשגלן רייס ג'וניור השלים ערב מדהים עם 43 נקודות, הכי הרבה שנקלעו בליגת העל ב-12 השנים האחרונות, בדרך לניצחון.

אלא שלא הכל ורוד. בתחילת ההארכה תמיר בלאט נחת בצורה נוראית על רגלו, ופונה לחדר ההלבשה. הרכז יעבור צילום MRI עוד הלילה כדי לקבוע את חומרת הפציעה שלו, ובמועדון חוששים כי מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ממושכת. ההערכות הן שבלאט בכל מקרה לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם, מה שיותיר את הנבחרת עם 13 שחקנים בלבד.

"בימים שכתיקונם הייתי מאוד שמח וגאה על זה שחפרנו עמוק, ובהרכבים בעייתיים יצאנו עם ניצחון. בסוף המשחק לא היה הרבה כדורסל, אבל הנסיבות מובנות, מה שמעיק לי על הנשמה זה לקוות שתמיר יהיה בסדר, זה הדבר הכי חשוב, הרבה יותר חשוב מהניצחון. נקווה שהוא בסדר, נתפלל", אמר דן שמיר.

עוד בנושא:

ליגת העל: גלן רייס ג'וניור סחף את הפועל חולון ל-106:109 על מכבי אשדוד

תמיר בלאט, הפועל חולון,. ברני ארדוב
בהחלט מדאיג. בלאט/ברני ארדוב

על כוכבו, גלן רייס ג'וניור, אמר שמיר: "גלן ניצח לנו את המשחק, צריכים ללמוד לשחק איתו והוא איתנו כדורסל הרבה יותר מסודר, כדי שלא נצטרך לחלץ את הניצחון".

חולון קיבלה גם תרומה משמעותית גם משחקן די אלמוני, הראל דדון בן ה-19, שקלע שלשה בהארכה שנתנה לסגולים יתרון בן 5 נקודות. "אתם לא מכירים את הראל דדון, אבל הוא בחור צעיר מדהים, עם הרבה תשוקה למשחק, כיף שהשלשה נכנסה, הוא עשה עוד כמה דברים טובים", אמר שמיר.

גלן רייס ג'וניור עצמו, שמאיים לשבור את שיאי ליגת העל השונים, סיכם את המשחק מנקודת מבטו: "אשדוד באה וחזרה למשחק, שיחקו חזק, אבל יצאנו עם הניצחון, שזה מה שחשוב. אני לא יודע אם קלעתי בעבר יותר, זה קרוב לשיא הקריירה שלי, אם לא השיא עצמו. יש לנו הרבה איפה להשתפר, לא עבדנו טוב על הריבאונד, הכי טוב ללמוד אחרי ניצחונות ולא אחרי הפסדים".

בצד המפסיד, באשדוד חשו מתוסכלים, בעיקר לאור השריקה במהלך הסיום. "מאכזב, נצטרך לראות את הווידאו להבין מה קרה במהלך האחרון לפני ההארכה, אם סק באמת עשה עבירת תוקף אז השופט לקח החלטה מצוינת. אם לא, אז זה כנראה עלה לנו במשחק. היינו במצב פתוח כדי לסגור את המשחק לפני ההארכה", אמר בראד גרינברג. "יש לנו הרבה דברים שאנחנו יכולים לשפר, טיפלנו טוב בכדור, אבל החטאנו 17 זריקות עונשין, הנתון הזה בעייתי מאוד. נצטרך להשתפר.

גרינברג ייצא מחר לקוסובו כדי להדריך את הנבחרת המקומית במוקדמות אליפות העולם.

עוד באותו נושא

ליגת העל: גלן רייס ג'וניור סחף את הפועל חולון ל-106:109 על מכבי אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully