וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה עזב רשמית את סנט אטיין: "הבטיח כדורגל התקפי אך לא קיים"

מאמן מכבי תל אביב לשעבר סיים את עבודתו בקבוצה הצרפתית. סנט אטיין: "סיכמנו ברוח טובה שגרסיה יעזוב מידית ולא יקבל פיצויים". בצרפת מדווחים על מחלוקות רבות בין המאמן לראשי המועדון

אוסקר גרסיה כמאמן רד בול זלצבורג, 2016. GettyImages
רשימת הרכש שלו נדחתה. אוסקר גרסיה/GettyImages

מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה סיים היום (רביעי) רשמית את עבודתו בסנט אטיין הצרפתית. בהודעה רשמית מטעם המועדון נאמר כי גרסיה היה זה שהביע רצון לעזוב את המועדון והצדדים הגיעו להסכם על סיום דרכו של המאמן בקבוצה. בהודעה הודגש כי השיחה התקיימה באווירה נעימה וכי גרסיה לא יזכה לפיצויי פיטורין לאחר עזיבתו. גם עוזריו של אוסקר רובן מרטינסז, אנריקה סאנז ואנטוניו פושה יסיימו את עבודתם.

סנט אטיין אמנם פתחה טוב את העונה אך לא הצליחה לנצח בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. המשבר הגיע לשיא בתבוסה 5:0 לליון בדרבי. עם זאת בצרפת טוענים כי כמה סיבות הובילו לסיום דרכו של גרסיה במועדון.

כבר בתחילת העונה לא מצא גרסיה שפה משותפת עם המנהל הספורטיבי של סנט אטיין דויד ונטייה. על פי הדיווחים גרסיה הגיש לו רשימת של 20 שחקנים שמועמדים מבחינתו להצטרף למועדון אך המנהל הספורטיבי בחר שלא לצרף איש מהם.

במקביל גרסיה סרב לצרף לשורות המועדון שחקנים שונטייה הציע לו. במקביל, בהנהלת הקבוצה גברו קולות לפטר את גרסיה מכיוון שהבטיח לראשי המועדון לשחק כדורגל התקפי אך רבים בקרב מקבלי ההחלטות חשו כי הבטחה זו לא מומשה. התבוסה הכואבת לליון העמיקה עוד יותר את הקרע שהוביל בסופו של דבר לעזיבתו של גרסיה.

עוד בנושא
אוסקר גרסיה: "מתנצל בפני הקהל, זה היום הכי עצוב שלי כמאמן"
דיווח: אוסקר גרסיה שוקל להתפטר מתפקידו כמאמן סנט אטיין
סוכנו של פטריס אברה: "הוא לא פורש ופתוח להצעות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully