וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פטריס אברה: "הוא לא פורש ופתוח להצעות"

פרדיקו פסטרלו סיפר כי המגן בן ה-36 שהורחק עד לסוף העונה ושוחרר ממארסיי לאחר שבעט באוהד לא מתכוון לסיים את הקריירה: "הוא יודע שטעה אך ימשיך לשחק. כמה קבוצות כבר יצרו קשר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפש קבוצה. אברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכנו של פטריס אברה ששוחרר ממארסיי לאחר שבעט בראשו של אוהד הקבוצה והורחק עד לסיום העונה הכריז כי אין בכוונתו של המגן השמאלי לפרוש. הסוכן פדריקו פסטרלו הוסיף בריאיון ל"גזטה דלו ספורט" כי כמה קבוצות מגלות עניין באברה בן ה-36 שיוכל לחזור למגרשים בתחילת העונה הבאה.

פסטרלו התייחס למעשה של אברה ואמר: "הוא יודע שהוא טעה, אך הקריירה שלו לא תסתיים בצורה שכזו. פיזית הוא מרגיש טוב יותר מאשר לפני חמש או שש שנים והוא פתוח להצעות. יש כמה קבוצות שכבר פנו אלינו בעניינו". הסוכן נשאל האם ישנה אפשרות לשובו של אברה לליגה האיטלקית בה שיחק במדי יובנטוס בין 2014 עד לקיץ 2017 והשיב: "זה יהיה מאוד מורכב, אבל אנחנו לא שוללים דבר".

עוד בנושא
דיווח: פ.ס.ז' יצרה קשר עם קונטה: "המועמד המועדף להחליף את אמרי"
"נפערה תהום בין ניימאר לאונאי אמרי ויהיה מאוד קשה לשנות זאת"
נשיא בנבנטו: "מכשפות אחראיות לכך שעדיין לא ניצחנו העונה"

פטריס אברה שחקן יובנטוס. GettyImages
"ליגה איטלקית? הכול בא בחשבון". אברה במדי יובנטוס/GettyImages

מיד לאחר שאברה בעט בראשו של האוהד בתחילת החודש נפתח נגדו הליך משמעתי באופ"א. הארגון הודיע בסוף השבוע על השעייתו של המגן עד תום העונה. דקות לאחר מכן הודיעה מארסיי על שחרורו. בימים האחרונים היו כאלו שהעריכו כי אברה יחליט לסיים את הקריירה אולם כעת נראה שלא כך הדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully