וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.ס.ז' יצרה קשר עם קונטה: "המועמד המועדף להחליף את אמרי"

על רקע חוסר שביעות הרצון של ניימאר ממאמנו הנוכחי, בצרפת טוענים כי הנהלת הקבוצה מעיר האורות כבר יצרה קשר ראשוני עם מנג'ר צ'לסי וסימנה אותו כיורשו המיועד של אונאי אמרי

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
יגיע לעיר האורות? קונטה/רויטרס

פ.ס.ז' יצרה קשר עם אנטוניו קונטה וסימנה אותו כמועמד המועדף להחליף את אונאי אמרי כאשר יסיים את תפקידו. כך דיווח אמש (חמישי) העיתון "לה פריזיאן". על פי הדיווח בקבוצה מעיר האורות התקבלה החלטה עקרונית לפטר את אמרי אם לא יצליח להעפיל העונה לחצי גמר ליגת האלופות ובמקרה שכזה האיטלקי המאמן כיום את צ'לסי צפוי להחליפו. כאמור, בצרפת טוענים כי קשר ראשוני בין קונטה לבין נציגי פ.ס.ז' כבר התבצע.

הדיווח הנוכחי מגיע על רקע טענות למתיחות קשה בין הכוכב הגדול של פ.ס.ז' ניימאר לבין אמרי. כלי תקשורת באירופה דיווחו בהרחבה לאחרונה על כך שניימאר אינו מרוצה משיטות האימון של אמרי וכי ההרצאות הטקטיות שלו ארוכות מדי. מכך ניתן להסיק כי ניימאר לא יצטער, בלשון המעטה, אם המאמן הנוכחי של פ.ס.ז' יסיים את תפקידו.

עוד בנושא
"נפערה תהום בין ניימאר לאונאי אמרי ויהיה מאוד קשה לשנות זאת"
זעזוע בצ'לסי: המנהל הטכני מייקל אמנלו החליט להתפטר מתפקידו
מנצ'סטר יונייטד לז'וזה מוריניו: תמכור שחקנים בינואר, ורק אז תקבל רכש

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יפוטר אם לא יעפיל לחצי גמר הצ'מפיונס. אמרי/רויטרס

גם מעמדו של קונטה בצ'לסי ידע ימים טובים יותר. הכחולים אמנם זכו בשנה שעברה באליפות אך כעת מדורגים במקום הרביעי בלבד בפרמיירליג במרחק תשע נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי. צ'לסי גם ספגה מכה בליגת האלופות בדמות התבוסה 3:0 לרומא. לאחרונה התרחש במועדון זעזוע מקצועי כאשר המנהל הספורטיבי מייקל אמנלו סיים את תפקידו לאחר כעשור. על פי ההערכות גם ההחלטה לסיים את דרכו של קונטה במועדון באה בחשבון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully