וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "מתנצל בפני הקהל, זה היום הכי עצוב שלי כמאמן"

מאמן סנט אטיין התנצל בפני האוהדים אחרי ה-5:0 בדרבי מול ליון ואמר: "זו מכה קשה, אבל נתאושש. לא סוד שרצינו לנצח במיוחד את המשחק הזה". על ההתגרות של פקיר: "פרובוקציה מיותרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"מחווה" של פקיר לאוהדי ליון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחזור הצרפתי שהסתיים אמש (ראשון) עמד בסימן חמישיות וגם שישיות, אך החמישיה שהפציצה ליון לרשתה סנט אטיין בדרבי הלוהט לא עברה בשלום. כזכור, נביל פקיר הוריד את החולצה לאחר השער החמישי והציג אותה בהתרסה לקהל המקומי, שהגיב בהשלכת חפצים ופריצה למגרש, וגרם לשחקני ליון לנוס על נפשם לכיוון חדרי ההלבשה. המשחק הופסק, ורק אחרי 35 דקות חזרו שחקני הקבוצות להשלים את חמש הדקות שנותרו, כשבינתיים הקהל התפזר והיציעים נותרו ריקים.

עוד בנושא:

ליון הביסה 0:5 את סנט אטיין, הקהל פרץ וגרם להפסקת המשחק

אוסקר גרסיה כמאמן רד בול זלצבורג, 2016. GettyImages
ההפסד המשפיל בקריירה. אוסקר גרסיה/GettyImages

מי שמאמן את סנט אטיין הוא לא אחר מאשר אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב שלא היסס להתנצל בפני הקהל שהגיע אתמול לסטאד ז'ופרואה גישאר ואמר לאחר המשחק: "אני מתנצל בפני הקהל שלנו על התוצאה, זה היום הכי עצוב שלי כמאמן". אוסקר התייחס גם להתגרות של פקיר ואמר: "הוא לא היה צריך לעשות את זה".

על התבוסה אמר: "זו מכה קשה, אבל אנחנו חייבים להתאושש, כמו שהמועדון הזה תמיד עושה. סנט אטיין בסיאוטציה מסובכת, אבל אני מקווה שנתאושש כמה שיותר מהר. זה לא סוד שזה היה משחק שרצינו לנצח במיוחד בשביל האוהדים. היום הכל הלך נגדינו. נאלצנו גם לעשות שלושה חילופים בגלל פציעות, זה פגע בנו מאוד".

ובינתיים, בצרפת הודיעו שוועדת המשמעת של הליגה תפתח בחקירה של אירועי המשחק ביום חמישי כאשר על הכוונת יהיו אוהדי סנט אטיין שפרצו למגרש וגם נביל פקיר שעשה פרובוקציה סטייל מסי בקלאסיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully