וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה 0:5 את סנט אטיין, הקהל פרץ וגרם להפסקת המשחק

נביל פקיר הציג את החולצה שלו בהתרסה אחרי השער החמישי בדרבי מול החבורה של אוסקר גרסיה, האוהדים המקומיים הגיבו בזעם והמשחק הופסק ל-35 דקות. חמישייה למארסיי, ניצחונות לליל וניס

אוהדי מארסיי במחאה נגד פטריס אברה: "תאהבו את החולצה, תכבדו את האוהדים, תהיו מקצוענים - האם זו בקשה גדולה מדי?". AP
שלטי המחאה של אוהדי מארסיי/AP

אחרי החמישייה של פריס סן ז'רמן והשישייה של מונאקו בשבת, גם מארסיי דרסה הערב (ראשון) עם 0:5 ביתי על קון. 0:5 מרשים עוד יותר סיפקה ליון בחוץ בדרבי מול סנט אטיין של אוסקר גרסיה, במשחק שהופסק ל-35 דקות לפני שהגיע לסיומו מול יציעים ריקים. מרסלו ביילסה שמר על המשרה שלו עם 0:3 של ליל במגרשה של מץ, ניס עצרה את הסחף עם 0:1 על דיז'ון.

seperator

סנט אטיין - ליון 5:0

אוסקר גרסיה ושחקניו הושפלו לעיני הקהל בסטאד ז'ופרואה גישאר, עם התבוסה הביתית הכי גבוהה שלהם אי פעם במשחקי דרבי ואירוע שככל הנראה גם יעלה לקבוצה בהורדת נקודות. נביל פקיר הוריד את החולצה לאחר השער החמישי והציג אותה בהתרסה לקהל המקומי, שהגיב בהשלכת חפצים ופריצה למגרש, וגרם לשחקני ליון לנוס על נפשם לכיוון חדרי ההלבשה. המשחק הופסק, ורק אחרי 35 דקות חזרו שחקני הקבוצות להשלים את חמש הדקות שנותרו, כשבינתיים הקהל התפזר והיציעים נותרו ריקים.

ליון הגיעה במומנטום נהדר, עם רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות, וכבר בדקה ה-10 חוסם עוואר בישל לממפיס דפאי שבעט כדור שטוח לרשת של סטפן רופייה. פקיר הלוהט הפך לכובש הצרפתי הבכיר העונה בחמש הליגות הבכירות עם ה-10 שלו בליגה, אחרי מבצע אישי בדקה ה-25. לאו לקרואה הדליק את המשחק עם פגיעה גסה וכרטיס אדום בדקה ה-47, וליון ניצלה זאת כדי להגדיל את התוצאה עם מריאנו דיאס שכבש בדקה ה-58 ובישל בחלוף שבע דקות לברטרן טראורה. בדקה ה-84 פקיר השלים צמד מעמדת נבדל ואז החל הבלגן.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגע שגרם לטירוף. נביל פקיר מציג את החולצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארסיי - קון 0:5

האוהדים בסטאד ולודרום הביעו את מחאתם נגד התנהגותו של פטריס אברה, שנזרק מהקבוצה בעקבות הבעיטה בראשו של האוהד ביום חמישי, ושלחו מסר גם לשחקנים אחרים ("חשבת שאתה גדול מהמועדון והקהל, אנחנו לא רוצים אותך עם המדים שלנו, לך תז***ן אברה", וגם: "תאהבו את החולצה, תכבדו את האוהדים, תהיו מקצוענים - האם זו בקשה גדולה מדי?" ) שמצדם נתנו הצגה על כר הדשא. הקפטן לואיז גוסטבו כבש בדקה ה-43, פלוריאן תובאן היה על ריבאונד בדקה ה-47 והפך לצלם בווידאו במהלך החגיגות, ומורגן סאנסון השלים את הבליץ עם שמאלית לפינה הקרובה בדקה ה-52. קוסטאס מיטרוגלו הצטרף לחגיגה עם נגיחה מקרוב בדקה ה-75 ותובאן השלים צמד עם ריבאונד נוסף בדקה ה-81.

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי מצלם את אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה. AP
כבש צמד ותיעד. פלוריאן תובאן/AP

ניס - דיז'ון 0:1

אחרי שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות וכשהקו האדום בוער תחת רגליה, ניס הצליחה לעצור את כדור השלג עם ניצחון ביתי בקרב התחתית מול דיז'ון. מריו באלוטלי, שקיבל לפני המשחק את פרס שחקן החודש של המועדון, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-40 וחגג את שערו השישי העונה בליגה, אבל ספג אדום ישיר ושערורייתי בתוספת הזמן. ניס התקדמה למקום ה-15, עם נקודה יותר מדיז'ון המדורגת 16.

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
עצר את הסחף, אבל יחסר במשחק הבא. מריו באלוטלי/רויטרס

מץ - ליל 3:0

כל תוצאה פרט לניצחון הייתה מובילה לפיטורי מרסלו ביילסה, אך שחקניו עשו את העבודה מול נועלת הטבלה האומללה והשיגו ניצחון שני בסך הכול העונה. ניקולא פפה כבש מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, המחליף פארס בהלולי הגיע לכדור שחזר מהמשקוף וירה פנימה בדקה ה-67, ופפה קיבל מתנה מהגנת מץ והשלים צמד בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully