וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה לאלאנדו טאקר כי הוא משוחרר

14.11.2017 / 15:21

הפורוורד (33, 1.98) שפתח את עונתו השלישית בישראל רשם מתחילת העונה 5.2 נקודות ו-2.8 ריבאונדים והפך לזר השני שעוזב את המועדון. המאמן מאיר טפירו לא מתכוון להתפטר

one

הפועל אילת הודיעה היום (שלישי) לפורוורד אלאנדו טאקר כי הוא משוחרר מהקבוצה. במועדון החלו במגעים מול נציגיו של השחקן על התרת חוזהו, כשברגע שיגיעו לסיכום על גובה הפיצוי שהשחקן יקבל, הוא יעזוב באופן רשמי את המועדון ואת העיר. טאקר הוא הזר השני שמשוחרר מאילת מפתיחת העונה, אחרי דנזל בואלס, ובמועדון החלו לחפש לו מחליף.

טאקר (33, 1.98) הגיע הקיץ לאילת אחרי שנתיים בישראל, עונה כמעט מלאה במכבי קרית גת, בה הפך לשחקן המוביל והשאיר אותה בליגת העל, ועונה בהפועל תל אביב. במועדון הדרומי בנו על שירותיו כדי לרשום עוד עונה בצמרת, אלא שמתחילת העונה הוא היה רחוק מלהרשים. בשישה משחקים רשם 5.2 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק, כשבמחזור האחרון נגד בני הרצליה שותף ל-7 דקות ולא קלע ולו נקודה אחת.

עוד בנושא
סימנו אותו: המהלך התקשורתי של דני פרנקו התפוצץ לו בפנים
דשון תומאס מחכה לאנדולו: "פה המאמן בוטח בי, זה משפיע לטובה"
הפועל תל אביב: רביב לימונד ייעדר שבועיים, סובל משברים באף

שחקן הפועל אילת אלאנדו טאקר. לירון מולדובן
לא קלע נקודה מול הרצליה. טאקר/לירון מולדובן

בגזרת המאמן מאיר טפירו, בשלב הזה אין חדש. טפירו לא מתכוון להתפטר מאילת, ומקורביו אף העריכו שגם אם יפוטר לא יוותר לקבוצה על כסף, כך שאם שיקול זה יעלה על השולחן, אילת נמצאת בבעיה. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ לא פשוט נגד גלבוע/גליל בחוץ, כשהפסד עלול שלא להותיר להנהלה ברירה אלא לערוך זעזוע בעמדת המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully