וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רביב לימונד ייעדר שבועיים, סובל משברים באף

14.11.2017 / 9:44

קפטן האדומים שבר את אפו בכמה מקומות, ייעדר לפחות עד לאחר פגרת הנבחרת ולאחר מכן ישחק עם מסיכה. בנקס התנצל בטוויטר על הזריקה האחרונה במשחק. במועדון ינסו להכניס את ניבינס לכושר

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסד הליגה השני שלה באולם הדרייב אין העונה כשנוצחה 88:86 על ידי הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של דני פרנקו פיגרה ב-16 נקודות הפרש במחצית אך קאמבק גדול שהוביל טייווין מקי החזיר אותה עד לשוויון ברבע האחרון. דווקא אז ביצעו האדומים מספר טעויות, כשבמהלך האחרון של המשחק לקח אדריאן בנקס זריקה לא טובה. בנקס עצמו התנצל על קבלת ההחלטות שלו בטוויטר לאחר סיום המשחק.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
אכזבה כפולה. לימונד/מגד גוזני

במהלך הרבע השלישי ספג הקפטן רביב לימונד מכה באפו ופונה לבית החולים איכילוב לצילומים. במהלך הלילה אובחן כי לימונד סובל ממספר שברים באפו, טופל וייעדר למספר שבועות. בהפועל מקווים כי יהיה כשיר לחזור אחרי פגרת הנבחרת. מהפועל נמסר ש"לימונד ייעדר בשבועיים הקרובים מהמגרשים. לאחר מכן, ישחק במשך חודשיים עם מסכה".

הסנטר החדש של הקבוצה אחמד ניבינס לא שותף אמש ובקבוצה יעשו מאמץ להכניס אותו לעניינים לפני משחק הרדיוס בשבת נגד מכבי חיפה. במועדון צפויים להודיע היום כי המשחק ייערך באולם בגן נר.

לפני המשחק אמש ערכה הקבוצה טקס לכוכב העבר שלה בארי לייבוביץ שביקר לראשונה באולם הדרייב אין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בנקס מתנצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully