וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה עשויה לערוך אימוני פנדלים מול וומבלי מלא

הפיתרון לצרות? הנבחרת שהודחה משישה טורנירים גדולים מאז 1990 לאחר שפישלה מהנקודה הלבנה שוקלת ניסוי כלים לא שגרתי. המאמן גארת' סאות'גייט, שהחמיץ ב-1996: "זו בהחלט אופציה"

שחקן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט מחמיץ פנדל ב-1996. GettyImages
לא שוכח. סאות'גייט אחרי ההחמצה הגורלית ב-1996/GettyImages

מאז 1990, דואגת נבחרת אנגליה לפשל מהנקודה הלבנה ברגעי ההכרעה, כמעט מדי טורניר גדול. ליתר דיוק, זה קרה לה בחצי הגמר של מונדיאל 1990 (מול מערב גרמניה, סטיוארט פירס וכריס וודל החמיצו), בחצי גמר יורו 1996 (מול גרמניה, גארת' סאות'גייט החמיץ), בשמינית גמר מונדיאל 1998 (מול ארגנטינה, פול אינס ודייויד באטי החמיצו), ברבע גמר יורו 2004 (מול פורטוגל, דייויד בקהאם ודריוס ואסל החמיצו), ברבע גמר מונדיאל 2006 (שוב מול פורטוגל, פרנק למפארד, סטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר החמיצו) וברבע גמר יורו 2012 (מול איטליה, אשלי יאנג ואשלי קול החמיצו).

מאמן הנבחרת, סאות'גייט, שכאמור, החמיץ את הפנדל ההוא מול גרמניה בחצי גמר יורו 1996, מעוניין לשנות את הסטטיסטיקה העגומה הזו לפני מונדיאל 2018 ברוסיה, ויש לו תכנית פעולה מקורית למדי: לערוך אימוני פנדלים מול אצטדיון וומבלי מלא, בניסיון להפיג את הלחץ.

"אנחנו שוקלים את זה", הודה המאמן הלאומי. "אנחנו שוקלים איך להתכונן הכי טוב לדו-קרב פנדלים. בין אם זה להתאמן, לערוך אימונים מחוץ למתחם או לערוך משחקי הכנה. עוד לא החלטנו, אבל זו אופציה, בהחלט". סוון גוראן אריקסון, שאימו את נבחרת שלושת האריות במונדיאל 2006, שקל לעשות אימונים דומים לפני הטורניר, אך ויתר על כך בסופו של דבר - ונענש.

בסך הכל, הודחה אנגליה משישה טורנירים גדולים בדו-קרב מהנקודה הלבנה (שלושה מונדיאלים ושלוש אליפויות אירופה) ואחוזי ההצלחה שלה עומדים על 14 אחוז - הכי גרוע מבין נבחרות שנגררו לדו-קרב פנדלים חמש פעמים או יותר.

עוד בנושא:

אלסנדרו דל פיירו: "הבעיה של איטליה היא לא בהתקפה, אולי הבעיה היא מנטלית"
קארים בנזמה: "ז'וזה מוריניו צחק עליי, אז דרשתי ממנו שיכבד אותי"
פטריס אברה: "אני אחזור טוב יותר מאי פעם. חשוב לזכור לחייך"

שחקן נבחרת אנגליה סטיבן ג'רארד מחמיץ פנדל ב-2012. GettyImages
גם הוא היה בין המחמיצים. ג'רארד ב-2012/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully