וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו: "הבעיה של איטליה היא לא בהתקפה, אולי היא מנטלית"

האזורי בלחץ לקראת הקרב מול שבדיה על מקום במונדיאל (21:45, ספורט2). ויאלי: "הטקטיקה כבר לא משנה". לוקה טוני: "יהיה בלגן אם לא נעלה". זוף: "לא חושב על אופציה שלא נעפיל"

מאמן נבחרת איטליה ג'אן פיירו ונטורה עם צ'ירו אימובילה. רויטרס
רגע האמת הגיע. ונטורה ואימובילה/רויטרס

איטליה תעלה הערב (שלישי, 21:45, ספורט2) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשתארח את שבדיה בניסיון למחוק את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון בפלייאוף ההעפלה למונדיאל, ולהבטיח את מקומה ברוסיה 2018. הפעם האחרונה שהאזורי לא העפילו לגביע העולמי היתה אי שם ב-1958, וכעת מדינה שלמה בלחץ.

אלסנדרו דל פיירו, שחווה אינספור רגעים קסומים עם הנבחרת, טוען שהבעיה של האזורי היא לא בהתקפה: "כחלוץ ראשון, נראה כי צ'ירו אימובילה כובש מדי שבוע. הוא מדהים, כך שלג'אן פיירו ונטורה יש אופציות. יש גם את לורנצו אינסינייה ואנטוניו קנדרבה, כך שאין לנו בעיה בהתקפה. הבעיה היא אולי המנטליות". על האפשרות שאנטוניו קונטה ישוב לעמדת המאמן הלאומי אמר "הנסיך": "הוא עשה עבודה נהדרת, כולנו נשמח אם יחזור. הוא משפר כל קבוצה אליה הוא מגיע. אני מקווה שיום אחד הוא יחזור".

ג'אנלואקה ויאלי הביע תמיכה במאמן הלאומי: "ונטורה יודע מה לעשות, הטקטיקה כבר לא משנה. משחקים כאלה מנצחים עם שני דברים: רוגע ותשומת לב. אם לא נעלה, נצטרך להפוך את האכזבה לבניה מחדש, להזדמנות. לא צריך לחשוב על זה במונחים של חיים או מוות". על המשחק עצמו, אמר: "אסור שנשחק כמו ששיחקנו במשחק הראשון. גרמנו לשבדיה להיראות טוב משהיא באמת. בלתי ניתן להבין איך הופתענו מנבחרת שמשחקת באותה צורה מאז המלחמה. הם נבחרת שמשחקת 4:4:2 סקנדינבי קלאסי, והכל השתבש לנו".

עוד בנושא:

ברצאלי: "איטליה חייבת להיות מאוחדת". גרנקוויסט: "הלחץ עליהם"
"ימים לחוצים": איטליה מפחדת להישאר מחוץ למונדיאל אחרי 60 שנה
דיווח: "ונטורה יפוטר באופן מיידי גם אם איטליה תעפיל למונדיאל"

אלסנדרו דל פיירו שחקן יובנטוס לשעבר. GettyImages
לא צופה בעיות התקפיות. דל פיירו/GettyImages

מאמן העבר האגדי דני זוף, שהצעיד את האזורי לזכיה ב-1982, אמר: "אם נשיג שער מהיר, הכל יהיה קל יותר. לא להעפיל מונדיאל אחרי 60 שנה יהיה לא פשוט לעיכול, אבל אני אפילו לא חושב על האופציה הזאת".

"זו תקופה רעה לנבחרת", הודה לוקה טוני, "אבל היא חייבת לנצח את שבדיה ולעלות. יהיה בלגן גדול אם הם לא יעלו".

מאמן גנואה, דוידה בלארדיני, הנשוי לאישה שבדית, סיפר: "לא דיברתי עם אשתי מאז יום שישי. כבר כמה ימים שהוא אומרת לי: 'אתה מפחד, אה?'"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן גנואה דוידה בלארדיני. GettyImages
בנתק עם האישה. בלארדיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully