וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ימים לחוצים": איטליה מפחדת להישאר מחוץ למונדיאל אחרי 60 שנה

האזורי יארחו את שבדיה ויצטרכו למחוק הפסד 1:0 מהמשחק הראשון (ב', 21:45, ספורט 2). ונטורה: "לא מבין איך מופתעים שהגענו לפלייאוף", בופון סתר אותו: "אסור להתרגל לבינוניות"

פלייאוף אירופה עלייה למונדיאלהסתיים13/11/2017
איטליה
    0
      שבדיה

        נבחרת איטליה תארח מחר (שני, 21:45, ספורט 2) את נבחרת שבדיה ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 מהמפגש הראשון שנערך בסולנה ביום שישי. אם האזורי לא יצליחו להשלים מהפך, הם יישארו מחוץ למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה.

        השבדים לא שיחקו במונדיאל מאז 2006, אבל במשחק ביום שישי הם היו עדיפים וניצחו משער של המחליף יקוב יוהאנסון, שמצא את הרשת ארבע דקות בלבד אחרי שעלה לכר הדשא, כך שהם יגיעו עם לא מעט ביטחון לסן סירו.

        ג'אן פיירו ונטורה, שמעמדו מעורער ביותר, הגיע יחד עם ג'אנלואיג'י בופון למסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקריטי - והשניים לא ממש הציגו חזית אחידה, כאשר השוער הוותיק סתר את דבריו של מאמנו.

        עוד בנושא:

        דיווח: "ונטורה יפוטר באופן מיידי גם אם איטליה תעפיל למונדיאל"
        עשרות אלפים חגגו: "גאים בדגל של מרוקו ששוב יונף במונדיאל"
        פלייאוף העלייה למונדיאל 2018: דנמרק ואירלנד נפרדו ב-0:0

        מאמן נבחרת איטליה ג'אן פיירו ונטורה, ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
        רגע האמת מתקרב. ונטורה ובופון/רויטרס

        "נשנה משהו, כי עברו רק 48 שעות. אנחנו מקווים שנשנה לחיוב, מבחינת התוצאה, אבל נדע רק בסיום המשחק", אמר ונטורה, "ניתחנו את הדברים שהצליחו לנו ואת אלה שפחות. אני מודע לגמרי לחשיבות המשחק עבורנו, אבל זה אותו התרחיש שהיה כאשר חתם על החוזה בנבחרת. ידענו מהרגע שקיבלנו את ספרד בבית המוקדם שאנחנו מכוונים לפלייאוף. אף אחד לא יכול להיות מופתע מכך שזה מה שקרה. אני מבין שככה זה עובד באיטליה, אבל לא ציפיתי לכל זה".

        "אנחנו נבחרת שיש לה סיכוי להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון, אבל יותר מהכל אסור לנו להתרגל לבינוניות", ענה לו בופון, "זו הסכנה הגדולה ביותר לא רק עבורנו, אלא בשביל כדורגל בכלל. אם נתרגל לבינוניות, זה מדרון חלקלק ומהיר למטה. הדרך היחידה שאני מכיר זה לעבוד כל הזמן כדי לשמור על הרף גבוה, להשתפר ולכוון למצוינות".

        "אלה ימים לחוצים, ללא מנוחה. זה כל כך חשוב שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להרגע. עובדים בכל שנייה של היום, חושבים על כל מה שאפשר לעשות למען המטרה וכדי להפוך את התוצאה", הוסיף, "אני מרגיש שאני בזה יחד עם כולם - השחקנים, המאמן, המנהלים וכל מי שהתחיל במסע הזה לפני שנה וחצי. חלק מאיתנו כאן 15 או 20 שנה, אבל אף פעם לא ראיתי מאמן או שחקן שמנצחים או מפסידים לבד. מאז שהייתי ילד, הספורט והחיים לימדו אותי שדברים גדולים משיגים יחד, גם הצלחות וגם כישלונות".

        "נצטרך להתחמם כמו שצריך, לוודא שאנחנו במשחק מהפתיחה ועד לסיום ולהגיב נכון מבחינה פיזית ופסיכולוגית לכל תוצאה", אמר, "הבקשה היחידה שלי מהאוהדים היא שיגיעו לאצטדיון אופטימיים, ובסיום יהיה מותר להם לבקר אותנו. אנחנו רוצים שכולם יריעו לבחורים שמייצגים את המדינה למשך 90 דקות. אחר כך, רק הזמן יגיד".

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

        בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
        שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
        "לא יכולים להרשות לעצמנו להרגע". ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

        יחד עם זאת, ההיסטוריה לא ניצבת לצדם. בעשרה מפגשים בין הנבחרות שנערכו על אדמת איטליה, האזורי ניצחו שבע פעמים. שני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו ורק פעם אחת ניצחה שבדיה, באוקטובר 1983 (0:3 מוחץ בנאפולי במוקדמות היורו). אם לא די בכך, הרי שאיטליה לא הפסידה משחק רשמי בביתה מאז 1999 (44 משחקים בסך הכול, 36 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו) והשבדים לעומת זאת, הפסידו שלושה מארבעת משחקי החוץ הרשמיים האחרונים שלהם (לצרפת, בולגריה והולנד, מול ניצחון בבלארוס).

        באיטליה, שם יש ביקורות קשות על המאמן ג'אן פיירו ונטורה, מתבלטים האם להישאר עם מערך של שלושה בלמים, שלא עבד במשחק בשבדיה או לעבור ל-4:2:4, כפי ששיחקה הנבחרת לאורך רוב המוקדמות. אנדראה ברצאלי הודה: "אלה ימים מלאים במתח ומרגישים אותו היטב אצלנו, כי מדובר במשחק כל כך מכריע. אנחנו בפיגור, אבל עדיין הכל תלוי בנו. נצטרך את הסן סירו המלא לצידנו, שהאוהדים ידחפו אותנו. אנחנו מתקשים כרגע. המשחק הראשון היה מכוער, הרבה עבירות וגם היינו קצת חסרי מזל. אבל אנחנו איטליה ואנחנו חייבים להתייצב ולעמוד על הרגליים".

        מנגד, אלבין אקדל עקץ: "אם לומר את האמת, ציפיתי שאיטליה תהיה חזקה יותר. אנחנו בבירור לא פייבוריטים, כי ניצחנו רק 0:1 ואיטליה תראה אחרת במשחק הבית שלה. הם לא יצרו הרבה מצבים נגדנו. האווירה בסן סירו תהיה לטובתם, כמו שהאווירה בסולנה הייתה לצידנו. יחד עם זאת, אני יודע איך זה מרגיש לכבוש בסן סירו". אקדל הרשית שלושער ענק במדי קליארי ב-1:4 שלה בחוץ על אינטר בספטמבר 2014.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
        אצטדיון: סן סירו (מילאנו)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully