וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פול פוגבה הגיש פרס בטקס של MTV, כוכבת ה-WWE התפשטה

כוכב נבחרת צרפת נהנה בפגרה לצד כוכבת משחקי הכס, המתאבקת לשעבר מככבת בלוח שנה לוהט ותרגיל שאף כדורגל לא מסוגל לבצע. מייקל אואן מרגיז מאוד את אוהדי ליברפול עם סיפור על בנזמה, הבילוי של ג'ו הארט וג'ון סטונס וגם: עליית מרוקו למונדיאל הביאה למהומות בבלגיה

צילום מסך

את זה אף כדורגלן לא מסוגל לעשות

פטריס אברה לא מוותר

המגן הצרפתי בן ה-36, שהושעה, נקנס ובסופו של דבר שוחרר מקבוצתו מארסיי אחרי שבעט באוהד של קבוצתו הגיב לדברים כמו שהוא יודע, בפוסט באינסטגרם.

"איזה יום" אמר אברה, בסרטון בו הוא נראה מושך ג'יפ בחיוך: "לפעמים החיים יכולים להרגיש כבדים. מה שחשוב הוא לזכור תמיד לחייך. אני נשבע לאלוהים: אני אחזור טוב יותר מאי פעם. חשוב להיות חיובי, לא להיות עצלן. אני בא חברים, אני בא".

סוכנו של אברה, פרדיקו פסטרלו, סיפר שלמרות השחרור ממארסיי המגן עדיין לא פורש ופתוח להצעות.

פגרה? פול פוגבה בוומבלי

כוכב נבחרת צרפת פצוע ולכן לא לוקח חלק במשחקי הטריקולור, אז הוא ניצל את הזמן כדי להגיע לטקס פרסי MTV אירופה שנערך באצטדיון הלונדוני. פוגבה אף הגיש את פרס השיר הטוב ביותר לצידה של השחקנית נטלי דורמר (משחקי הכס).

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, השחקנית נטלי דורמר. רויטרס
פוגבה ודורמר/רויטרס

כוכבת ה-WWE התפשטה ללוח שנה סקסי

המתאבקת קלי קלי, או בשמה האמיתי ברבי בלאנק (באמת!) שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה טעימה מלוח שנה חושפני ביותר בכיכובה, שיופץ מחר.

מייקל אואן מעצבן את אוהדי ליברפול

חלוץ העבר חווה תקופה מאושרת ומוצלחת מאוד במדי המייטי רדס וכעת הוא משמש כשגריר המועדון, אך האוהדים כבר מזמן לא ממש מחבקים אותו. ב-2009 אואן עבר, למורת רוחם של אוהדי ליברפול, ליריבה השנואה מנצ'סטר יונייטד - ואם זה לא הספיק הגיע הסיפור הבא:

אואן סיפר כי בקיץ ההוא, ב-2009, קארים בנזמה היה המועמד העיקרי של אלכס פרגוסון לחזק את החוד של יונייטד, מה שהיה חוסם את מעברו של האנגלי. "התחננתי בפני בנזמה שיחתום בריאל מדריד", סיפר אואן והוסיף: "תודה בנזמה".

התגובות של אוהדי ליברפול חריפות ביותר: "שגריר המועדון בתחת שלי", כתב אחד מהם ברשתות החברתיות, "מביך בלשון המעטה". אחד אחר הוסיף: "צריך להעיף את הבוגד מתפקידו ולתת אותו למישהו שאוהב את המועדון".

הפדיחה של ג'יימי קראגר במשחק ראווה

הבילוי של שחקני אנגליה

ג'ו הארט מווסטהאם וקירן טריפייר מטוטנהאם צולמו כאשר הם יוצאים שיכורים ממועדון, אחרי יציאה שאושרה על ידי מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט. בעוד השוער והמגן צולמו כאשר הם מחזיקים ידיים ונעזרים זה בזה כדי להישאר יציבים, גם ג'ון סטונס ממנצ'סטר סיטי נקלט בעדת המצלמה - כאשר הוא מכסה את פניו בידיו.

עליית מרוקו למונדיאל הביאה למהומות בבלגיה

מהגרים ממרוקו לבלגיה חגגו את ההישג של הנבחרת ברחובות - זה הסתיים בעימותים אלימים עם המשטרה ובמהומות ברחובות.

אגדות: כשרונאלדיניו פגש את איבן זמוראנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully