וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד תמכור בקיץ את גארת' בייל": הכוכב שעלה מיליון יורו למשחק

אחרי שעבר 19 פציעות, שיחק רק 55 אחוז מהדקות ועלה 13 אלף יורו לדקת משחק, בריאל החליטו להיפטר מגארת' בייל. הטעות מהקיץ עשויה לעלות 80 מיליון יורו, גלאקטיקו אחר כבר על הכוונת

AP

גארת' בייל בדרך החוצה מריאל מדריד. "נראה שהספירה לאחור החלה", נכתב הבוקר (שני) ב"אס", "הקרע שלו בשריר הירך, שישבית אותו לחודש לפחות, הוא הקש שבעקבותו נגמרה הסבלנות לקבוצה". הנתונים מראים שבייל עבר 19 פציעות מאז שהגיע לספרד, ושיחק רק ב-55 אחוז מהדקות האפשריות, ובקבוצה מעריכים שבתום העונה יהיה הזמן הנכון למכור אותו.

עוד בנושא

ריאל מדריד: גארת' בייל סובל מקרע בשריר הירך, יושבת לחודש לפחות
דוגמנית טוענת: "כריסטיאנו רונאלדו בגד בחברה שלו איתי וניצל אותי"
ריאל מדריד נרגעה: הפציעה של איסקו בנבחרת ספרד לא חמורה

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
הטעות הגדולה: מוריניו רצה אותו בקיץ, עכשיו הוא יעלה הרבה פחות. בייל/רויטרס

הוא חתם בריאל מדריד ב-2013 תמורת 100 מיליון יורו והיה השחקן היקר בתולדות המועדון, הוא אמור היה להיות הפנים של המועדון ולהוות חלק חשוב בהכנסות המסחריות של ריאל לצד כריסטיאנו רונאלדו, ואומנם הוולשי נהנה מכמה תקופות חיוביות והמחיש את הכישרון שלו (זכה בשלוש אליפויות אירופה, אליפות וגביע, כולל שערים מכריעים בגמרים), אבל עדיין בשורה התחתונה - התפוקה שלו נמוכה.

בריאל החליטו לתת לו עוד הזדמנות העונה, על אף שמנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו רצו את השחקן בקיץ, אבל העונה הוא שיחק רק ב-9 מ-19 משחקים של ריאל, וביום שישי הוא נפצע וייעדר חודש נוסף. הפציעה לא תתרום לתדמית שלו כ"שחקן מזכוכית", וככל הנראה תפגע במחיר שלו (שיהיה לפי הערכות בין 70 ל-80 מיליון יורו), כשבריאל יודעים שאם היו מוכרים אותו בקיץ היו מקבלים עליו בין 120 ל-150 מיליון יורו. הנתונים מראים שריאל שילמה על בייל בסך הכל 168.6 מיליון יורו ל-159 משחקים - 1.06 מיליון יורו לכל משחק שבו שותף ו-13,593 יורו לדקה.

בריאל מקווים להביא במקום בייל גלאקטיקו אחר, והשם שעולה אוטומטית הוא קיליאן אמבפה, שבקיץ קיבל הצעה מריאל אבל העדיף בסופו של דבר לקבל את ההצעה של פריס סן ז'רמן, שהשנה שואלת אותו ובקחץ הבא תשלם למונאקו 180 מיליון יורו. במדריד מקווים שפ.ס.ז' לא תעמוד במגבלות הפייר פליי הפיננסי, ולא תוכל להשלים את העסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully