וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית טוענת: "כריסטיאנו רונאלדו בגד בחברה שלו איתי וניצל אותי"

נטשה רודריגס, דוגמנית בת 21 מפורטוגל, סיפרה ל"סאן": "הוא ביקש לראות תמונה של הישבן שלי, חשוף ואמר שהוא אוהב אותו. שכבנו בכל חדר בדירה שלו, אבל אחר כך הוא ניתק איתי קשר"

AP

כריסטיאנו רונאלדו מצפה בחודש הבא להולדתו של הבן המשותף שלו ושל בת הזוג שלו בשנה וחצי האחרונות, ג'ורג'ינה רודירגס. אלא שבינתיים, שמועות שצצו בצהובונים באנגליה עלולות לסבך אותו.

דוגמנית פורטוגלית בת 21 בשם נטשה רודריגס טוענת כי כוכב ריאל מדריד חיזר אחריה במשך כשנתיים בעזרת הודעות סודיות ששלח אליה, כולל בקשה "לראות תמונה של הישבן שלה, חשוף". לאחר שהיא נענתה לבסוף לחיזוריו, בשעה שכבר היה בקשר עם ג'ורג'ינה רודריגס, קיימה איתו נטשה יחסי מין, כך לטענתה ומשם והלאה, רונאלדו חסם אותה והתעלם ממנה.

נטשה רודריגס, שנמצאת אף היא בהיריון מתקדם (לא ברור אם רונאלדו ידע שהיא כבר בהיריון כאשר נפגש עמה לטענתה), סיפרה ל"סאן" כי הקשר ביניהם החל כאשר צילמה את ישבנה ושלחה לרונאלדו תמונה באינסטגרם בספטמבר 2015, עם הכיתוב "נשיקה גדולה": "השעה הייתה אחת בלילה וזו הייתה בדיחה. בחיים לא חשבתי שהוא יגיב. אבל בשש בבוקר הוא החזיר הודעה ומשם הדברים התגלגלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תסבך את רונאלדו? נטשה רודריגס/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד אמרה: "הוא כתב לי שהוא אוהב את הישבן שלי ורוצה לראות אותו והדגיש שההודעות האלה הן סוד כמוס. ידעתי שיש לו חברה בשלב הזה, אבל התחברנו והיה בינינו אמון וחיבור טוב. הוא היה מקסים אליי ואחרי כל כך הרבה הודעות בינינו, היה מדהים להיות איתו. הלילה שלנו יחד היה מיוחד. אבל אחרי הלילה ההוא, אמרתי לו שאני הולכת לתכנית ריאליטי בפורטוגל והוא אמר לי לא לעשות זאת. עד שיצאתי מהתכנית, הוא חסם אותי ועכשיו אני מרגישה שהוא רק ניצל אותי בשביל הסקס. אין לי חרטות, כי להיות עם מישהו כמוהו זה חלום שהתגשם, אבל אני מרגישה נבגדת".

נטשה סיפרה כי הקשר הראשוני ביניהם החל מיד לאחר שרונאלדו נפרד מאירינה שייק וכי לאחר הלילה המשותף שלהם, הוא העניק לה במתנה כובע בייסבול: "אחרי ששלחתי לו וידיאו שלי עושה טוורקינג בתחתונים בלבד, הוא כתב שהוא רוצה שניפגש. כריסטיאנו כל הזמן אמר שהוא אוהב את הגוף שלי, את הישבן שלי. כשנכנסתי לדירה שלו, לא האמנתי שאני שם. דיברנו קצת ואז הורדתי את המכנסיים והראתי לו את הישבן שלי. הוא נתן לי מכה עליו ואמר שהוא אוהב אותו. קיימנו יחסי מין בכל חדר בדירה היוקרתית שלו. הוא היה מאוד סבלני. ראיתי את הגוף שלו בטלוויזיה עד אז, אבל גם הקלוז אפ לא אכזב. הוא היה מאוד שרירי".

לבסוף, היא טענה: "בלילה בו שכבנו, הוא אמר לי שזו הפעם היחידה בה בגד בג'ורג'ינה ושהוא לא עשה את זה עם אף אחת אחרת. האמנתי לו בזמנו. אני מקווה שלפחות עכשיו הוא נאמן לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully