וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "ג'ו אלכסנדר היה תענוג, גלן רייס ג'וניור? הבאנו שחקן באמת מדהים"

12.11.2017 / 23:45

מאמן הפועל חולון סוף סוף זיהה את הקבוצה שהוא רוצה לראות ב-74:104 על ראשון לציון: "עשינו צעד, מקווה לבנות על זה, מאוד אוהבים את המחויבות של ג'ו". ניצן חנוכי: "מתנצל בפני האוהדים, מתבייש באיך שנראינו"

one

הפועל חולון סיפקה הצגה נפלאה הערב (ראשון), קבעה שיא נקודות לקבוצה בליגת העל העונה ודרסה את מכבי ראשון לציון 74:104. ג'ו אלכסנדר (29 נקודות) ותמיר בלאט (22) חגגו שיאי קריירה, וחולוניה סופרת ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות.

"עשינו היום איזשהו צעד, משחק מאוד שוטף כמעט 40 דקות בצורה עקבית, שמרנו, רצנו, לא סיבכנו את העניינים ואני מקווה לבנות על זה", אמר דן שמיר. "אני אף פעם לא מרגיש ממש נוח, אבל היינו רחוקים מלראות את הקבוצה שרצינו לראות, והיום זה היה חלק גדול מאיך שאנחנו רוצים. המשחק המהיר, ההגנה, האקטיביות, הקליעה מבחוץ. פתחנו את העונה לא כל כך טוב, וגם במשחקים שניצחנו לא הרגשנו מי יודע מה, היום הייתה הרבה יותר דרך. ג'ו היה תענוג, עשה הרבה נקודות ואנחנו מאוד אוהבים את המחויבות שלו, אבל ראיתם את העבודה שלו על מרפי הולוואי. יש הרבה שחקנים. לגבי גלן רייס, אין מה להסתיר את זה, נקווה שהוא ימשיך להיות מרוכז, הבאנו שחקן באמת מיוחד. הוא באמת מדהים, אי אפשר לתאר איך הדברים באים לו כל כך בקלות. פניני נראה יותר טוב, הרבה שחקנים נראים יותר טוב".

קורי וולדן הוסיף: "ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה טובה, באנו מפוקסים בהגנה, היו מטרות בהגנה, בהתקפה הנענו את הכדור, עם יותר מ-30 אסיסטים.גלן הוא תוספת נהדרת, הוא לא שחקן חד מימדי, הוא קולע ומוסר נהדר, שחקן נהדר".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. לירון מולדובן
זה מתחבר. שמיר/לירון מולדובן

בצד המפסיד, סיכם שמוליק ברנר: "לא שיחקנו טוב היום, פתחנו את המשחק ולא היינו מספיק חדים, כל כדור של 50-50 הלך אליהם, הם צברו ביטחון, גם מזה וגם מהשלשות. לא הגבנו טוב לסיטואציה הזאת שהמומנטום הולך נגדנו. אלה דברים שקורים בחיים של קבוצה, אנחנו נלמד מזה, לא היינו מספיק חדים היום. כל הכבוד לחולון, הם היו ביום הכי טוב שלהם, ואנחנו ביום הכי חלש שלנו".

ניצן חנוכי אמר: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שלנו על איך נראינו, זה פעם ראשונה שהתפרקנו, זה לא מתאים לנו. אני מתבייש באיך שנראינו ובפער הזה. זה יכול לקרות, קבוצה נשברת, נתאושש מזה ונחשוב על שבוע הבא".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את ראשון לציון 74:104

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully