וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה את ראשון לציון 74:104

שיאי קריירה של ג'ו אלכסנדר (29 נקודות) ותמיר בלאט (22 נקודות ו-6 שלשות) סחפו את חולוניה לניצחון מרשים ומוחץ ב-30 הפרש על הכתומים. בני הרצליה גירדה 69:70 דרמטי בחוץ מול הפועל אילת

one

המחזור השישי בליגת העל נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. בשיפולי הצמרת הגבוהה הפועל חולון מחצה את מכבי ראשון לציון עם 74:104. בצד השני של הטבלה, בני הרצליה נחלצה מרצף של שבעה הפסדים רצופים עם 69:70 קשה ודרמטי באילת על הפועל המקומית.

גלן רייס ג'וניור הפועל חולון. לירון מולדובן
נכנס לעניינים. גלן רייס ג'וניור/לירון מולדובן

הפועל חולון - מכבי ראשון לציון 74:104

הפועל חולון לא פתחה טוב את העונה הזו, אבל נכנסה לכושר מעולה והערב השיגה את הניצחון הכי מרשים שלה העונה דווקא על חשבון הקבוצה של שמוליק ברנר ודווקא ללא הזר המצטיין שלה טו הולוואי. חולון פשוט הסתערה על ראשון מהפתיחה ונעזרה במשחק שיא ושיאי קריירה של שני שחקנים - ג'ו אלכסנדר ותמיר בלאט. אלכסנדר היה מדהים עם 27 נקודות כבר אחרי שלושה רבעים וסיים את המשחק הזה עם 29 נקודות. הבן של דיוויד בלאט המשיך את הערב החלומי של המשפחה אחרי ניצחונה של דרושאפקה על פנרבחצ'ה עם שיא קריירה משלו של 22 נקודות, 6 מ-10 מחוץ לקשת, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בראשון אף אחד לא הופיע אך מי שבלט בחולשתו היה מרפי הולוואי שסיים את המשחק עם 2 נקודות וללא אף סל שדה ב-21 דקות.

קלעו להפועל חולון: ג'ו אלכסנדר 29, תמיר בלאט (6 מ-10 לשלוש, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 22, טיישון תומאס 18, גלן רייס ג'וניור (7 ריב', 8 אס') 12, קורי וולדן 11, גיא פניני 9, שלומי הרוש 3, טל זך וחנן קולמן שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק טולפסן (10 ריב') 19, ג'ייסון סיגרס 15, דרו קרופורד 13, עידן זלמנסון 11, עודד ברנדווין 7, ניצן חנוכי 3, ניב בלול, מרפי הולוואי ויניב סולומון 2 כ"א, אבי בן שימול, טיילר דאוסון ורום קורנליוס שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ו אלכסנדר הפועל חולון. לירון מולדובן
התפוצץ על ראשון. ג'ו אלכסנדר/לירון מולדובן

פתיחת המשחק הייתה שייכת להפועל חולון שהסתערה על ראשון עם משחק מצוין של תמיר בלאט שצלף שתי שלשות כשג'ו אלכסנדר מוסיף 11 נקודות ברבע הראשון ומסדר לחולון יתרון של 17:27 אחרי הרבע הראשון. ראשון ניסתה לחזור לעניינים ברבע השני בעיקר עם דרו קרופורד שהיה המוציא לפועל שלה, אבל ג'ו אלכסנדר המשיך לעשות כרצונו בצבע ושלשה של גיא פניני קבעה 34:49 מוחץ לחולון. הבליץ של חולוניה נמשך עם שלשה נוספת של אלכסנדר (19 נקודות) שקבע 36:52 במחצית.

אם ראשון חשבה שהיא תחזור למשחק במחצית השנייה, הרי שפניני, גלן רייס ג'וניור ואלכסנדר הגדול פתחו בבליץ עם 0:9 בפתיחת הרבע השלישי ולמעשה גמרו את המשחק הזה שהפך לגארבץ' טיים אחד גדול. ג'ו אלכסנדר הגדיל את שיא הקריירה שלו עם 29 נקודות כשגם תמיר בלאט קלע שיא קריירה של 22 נקודות ו-6 שלשות וחולוניה טיילה לניצחון הכי גדול שלה בשנים האחרונות: 74:104.

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
סוף סוף ניצחון. גורקה/קובי אליהו

הפועל אילת - בני הרצליה 70:69

אחרי שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות הרצליה הגיעה לאילת במטרה אחת ברורה: להשיג ניצחון ולא משנה איך. ואכן, הקבוצה של מיקי גורקה עשתה זאת בזכות שני דברים: המזל ושון דאוסון. הרצליה הצליחה לבסס לעצמה יתרון דו ספרתי ברבע השלישי עם 18 (!) נקודות של שון דאוסון מתוך ה-25 שהיו לו במשחק. אולם, אילת חזרה למשחק אבל עמית עבו הצעיר החטיא שלשה פנויה שהיתה יכולה לסדר לקבוצתו ניצחון אחרי שתי החטאות עונשין של קסבייר ת'יימס. ג'ורדן לויד היה מצוין אצל המארחים עם 21 נקודות, טרידוול הוסיף 13 ו-13 ריבאונדים שהפעם לא עזרו וגם אילת ממשיכה בפתיחת העונה הלא טובה שלה.

צפו בתקציר המשחק

שתי הקבוצות המשיכו את הכושר הרעוע שלהם גם במשחק הזה עם רבע ראשון איום. הרצליה הפציצה בעיקר מחוץ לקשת אבל קלעה רק זריקה אחת מתשעה ניסיונות ואילו המארחים הובילו 11:15 בסיום הרבע בעיקר בזכות דמיון ג'ונס שחקן הרכש החדש. הרבע השני היה סיפור אחרי לגמרי. קסבייר ת'יימס ודומיניק ארצ'י הובילו ריצת 0:8 והחזירו את היתרון להרצליה, יתרון עליו היא שמרה עד המחצית שהסתיימה ב-28:32 לאורחים.

ברבע השלישי נמשך המומנטום של הרצליה, או יותר נכון של שון דאוסון. הפורוורד הצעיר השתיק את המבקרים ופשוט חגג על אילת עם כל 14 הנקודות של הרצליה בשש וחצי הדקות מפתיחת הרבע! דאוסון המשיך בטירוף שלו ובסך הכול היו לו 18 נקודות ברבע השלישי מתוך 20 כדי להעניק לקבוצתו יתרון 46:52 לפני הרבע האחרון. אבל אילת לא היתה מוכנה לוותר על המשחק הזה כל כך מהר. ג'ורדן לויד קלע מכל טווח וסל של טרידוול אחרי 3 ריבאונדים בהתקפה קבע 57:58 בלבד להרצליה כשנותרו שש דקות לסיום.

טרידוול השלים ריצת 0:11 לאילת והחזיר אותה ליתרון ומכאן החל משחק של נדנדה דרמטי עד לסיום. דומיניק ארצ'י קבר שלשה גדולה וקבע 66:70 לאילת אחרי סל של ג'ף אדריאן. גמור? לא אם תשאלו את ג'ורדן לויד שקבר עוד שלשה וקבע 69:70. אילת יצאה להתקפה אחרונה כשנותרו 25 שניות לסיום. אילת הצליחה לחטוף אבל דמיון ג'ונס איבד מיד בצד השני ואילת נאלצה לשלוח את את אקסבייר ת'יימס לקו. ת'יימס החטיא פעמיים מהקו! אבל למזלה של הרצליה, עמית עבו הצעיר החטיא שלשה והרצליה גירדה ניצחון: 69:70.

שחקן הפועל חולון, תמיר בלאט. לירון מולדובן
חגג על ראשון לציון. תמיר בלאט/לירון מולדובן

קלעו להפועל אילת: ג'ורדן לויד 21, דמיטריוס טרידוול (13 ריבאונדים) 13, דמיון ג'ונס (14 ריב') 11, אפיק ניסים (4 אסיסים) 9, מייק רוסאריו ועמית שמחון 6 כ"א, עמית עבו 3, אלאנדו טאקר, עמית ביר-כץ וניב ברקוביץ' שותפו אך לא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: שון דאוסון 25, אקסבייר ת'יימס 13, דומיניק ארצ'י ) ריב') 11, ג'ף אדריאן (6 ריב') 8, תום מעיין 6, טוריאן גרין 4, טים קמפטון ג'וניור 3, סם סינגר, די ג'יי שארפ ואלכס רוזנברג שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully