וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: הישראלים קיבלו אשרות כניסה למרוקו, ששון ימריא לתחרות במרקש

9.11.2017 / 0:43

המדליסט האולימפי יוכל להשתתף באליפות העולם במשקל פתוח שתחל ביום שבת. משה פונטי: "אני שמח שהתעקשתי לצאת למרות הקשיים שהערימו בפנינו". לינדה בולדר החליטה לפרוש מג'ודו

אורי ששון מדליית זהב גרנד פרי טשקנט. חשבון האינסטגרם של אורי ששון,
יזכה בעוד מדליה? אורי ששון/חשבון האינסטגרם של אורי ששון

נבחרת הג'ודו של ישראל קיבלה את הויזות למרוקו ואורי ששון יוכל ליטול חלק באליפות העולם במשקל פתוח במרקש. ששון המריא אתמול (רביעי) אחר הצהריים למינכן והיום ימשיך מגרמניה למרוקו לקראת התחרות שתיפתח ביום שבת.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי שיבח את נשיא האיגוד העולמי מריוס ויזר שפעל למען קבלת הויזות לחברי המשלחת ואמר: "כשוייזר מבטיח הוא גם מקיים. הוא ידיד אמת של איגוד הג'ודו הישראלי. אני שמח שהתעקשתי לצאת למרות הקשיים שהערימו בפנינו"

יש לציין כי אליפות העולם במשקל הפתוח במרקש נושאת פרסים יוקרתיים במיוחד, כל שכן כשמדובר בג'ודו - כך למשל מי שיזכה במדליית זהב ישלשל לכיסו לא פחות ממאה אלף יורו. המקום השני יזכה את הג'ודוקא ב-50 אלף יורו ואחד משני המדליסטים בארד יקבל לא פחות מ-25 אלף יורו. סך כל הפרסים בתחרות לגברים ולנשים הוא חצי מיליון יורו.

שרת הספורט מירי רגב אמרה: "אני מודה לנשיא האיגוד הבינ"ל, מריוס וויזר, על עמידתו הנחרצת מול מארגני התחרות במרוקו ועל עמדתו האיתנה והמתבקשת לא לערב בין ספורט ופוליטיקה. אני מאחלת הצלחה רבה לאורי ששון ולמאמנו אורן סמדג'ה בתקווה למדליה ישראלית באליפות העולם ושדגל ישראל יתנוסס באולם הג'ודו במרקש".

אחרי פרישתה של ירדן ג'רבי, גם הג'ודאית לינדה בולדר החליטה לפרוש מהענף בגיל 29. בולדר, אזרחית הולנד שנישאה לישראלי ועשתה איתו עלייה, ייצגה את ישראל באולימפיאדת ריו במשקל עד 70 ק"ג וסיימה במקום השביעי. מאמנה בשלוש השנים האחרונות, שני הרשקו: "אני גאה שאימנתי ספורטאית כמוה, שהוסיפה הרבה לנבחרת ישראל. אני יכול להבין את ההחלטה שלה לפרוש, היא חוותה כמה פציעות בשנה האחרונה. הייתה לנו כבר תוכנית לשבת לקראת 2018 אבל היא הודיעה לי בימים האחרונים שהיא מתכוונת לפרוש ואני מקבל את ההחלטה שלה".

עוד בנושא

הסאגה נמשכת: אירה ויגדורצ'יק צפויה להישאר כמאמנת הנבחרת
פידור יאמליאננקו מגיע לישראל: "סמבו היא אומנות הלחימה הכי אפקטיבית ל-MMA"
אתלטיקה: איימרו עלמיה ולונה צ'מטאי אלופי ישראל בריצת 10 ק"מ

(עדכון ראשון: 14:43)

לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
הפציעות הכריעו. לינדה בולדר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully