וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאגה נמשכת: אירה ויגדורצ'יק צפויה להישאר כמאמנת הנבחרת

6.11.2017 / 14:01

אחרי שהקים עוד ועדה, איגוד ההתעמלות צפוי להודיע על עוד סיבוב פרסה. ויגדורצ'יק תצטרך לעבוד ביחד עם המאמנת נטשה אסמולוב, ואם תסרב היא עלולה למצוא את עצמה בחוץ סופית

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
הזיגזג נמשך. ויגדורצ'יק/רויטרס

שוב תפנית בפרשת אירה ויגדורצ'יק, שמסרבת לדעוך. אחרי שכבר התקבלו שתי החלטות בשתי ישיבות שונות של איגוד ההתעמלות על הזזה של ויגדורצ'יק מתפקיד מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, הוחלט ביממה האחרונה באופן מפתיע בוועדה שהקים איגוד ההתעמלות, כי ויגדורצ'יק תישאר בתפקידה כמאמנת נבחרת ההתעמלות אבל היא תקבל חיזוק בדמות המאמנת נטשה אסמולוב ממועדון מקפת פתח תקוה.

ויגדורצ'יק עוד צריכה לאשר את השינוי המבני ואת התוספת שהיא תקבל. באיגוד היה מי שטען כי אם ויגדורצ'יק תסרב למתווה הזה ולא תסכים כי אסמולוב תאמן לצידה, היא לא תוכל להישאר באיגוד. בכל מקרה, על פי ההחלטה שהתקבלה בוועדה של האיגוד, ויגדורצ'יק תהיה חייבת לעמוד ביעדים מקצועיים כדי להמשיך בתפקידה בעתיד.

הבוקר הגיבו במכבי ישראל לטענות שהובאו מצד עורכי דינה של ויגדורצ'יק שגורסים כי המאמנת סומנה על ידי מכבי ישראל שלדבריהם עושה הכל כדי להזיז אותה מתפקידה. "מכבי ישראל לא מתערבים בשיקולים מקצועיים של האיגודים. לא ניסחף אחר הקמפיין התקשורתי של גברת ויגדורצ'יק. לשיטתה של ויגדורצ'יק, אם מלכתחילה מכבי ישראל היה מעוניין להכשיל את המינוי שלה הוא היה עושה זאת לפני שנה כשמונתה במיוחד לאור הטענות הקשות לכאורה שהוטחו כנגדה מצד חלק מהמתעמלות שלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully