וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את הגארד קיילין לוקאס

5.11.2017 / 14:14

שחקנה לשעבר של אולימפיאקוס (בן 28, 1.85) חתם בקבוצה ויחזק את האלופה, שחיפשה מחליף לקרטיס ג'רלס ששוחרר לפני שבועיים. בוגר מכללת מישיגן סטייט, ושיחק בעבר בממפיס גריזליס מה-NBA

one

הפועל ירושלים החתימה היום (ראשון) את קיילין לוקאס, שחקנה לשעבר של אולימפיאקוס (בן 28, 1.85) שחתם בקבוצה ויחזק את האלופה. הוא מגיע כחיזוק אחרי שחרורו של קרטיס ג'רלס, ששוחרר מהקבוצה לפני שבועיים. לוקאס יגיע מחר לארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות. בירושלים מקווים לצרף אותו כבר למשחק היורוקאפ ברביעי מול גלאטסראיי.

לוקאס הוא בוגר מכללת מישיגן סטייט ונבחרת בשנת 2009 לשחקן העונה של קונפרנס הביג טן היוקרתי. את עונת 2011/12 פתח לוקאס באולימפיאקוס אבל שוחרר כעבור חצי שנה ועבר לבנוויט הטורקית בה שיחק בשנה וחצי הבאות. את השנתיים הבאות העביר לוקאס בליגת הפיתוח ולאחר תקופה קצרה בממפיס מה-NBA עבר ב-2015 לאנקרה הטורקית. לאחר מכן שב לליגת הפיתוח בה שיחק בשנה וחצי האחרונות. באוגוסט השנה הוא חתם באורלנדו מג'יק אך שוחרר ממנה ב-13 באוקטובר.

בעונתו האחרונה בקבוצת אייווה אנרג'י קלע לוקאס 16.9 נקודות, מסר 5.1 אסיסטים וקלט 3.9 ריבאונדים. זאת ב-14 משחקים. בשורות ממפיס הוא שותף במשחק אחד במשך 5.5 דקות ולא קלע נקודות. בטרום עונה האחרונה בשורות אורלנדו הגארד שותף ב-5 משחקים, קלע בממוצע 2 נקודות ומסר 0.6 אסיסטים.

עוד בנושא

19:45, ספורט 5 פלוס: הפועל ירושלים מתארחת אצל הפועל אילת
"אין כימיה טובה בין ליאור אליהו וקציקאריס, הוא מראה כלפיו זלזול"
אורי אלון מבהיר: "מי שיעשה פרצופים, לא יהיה בהפועל ירושלים"
לא מתאים, אליהו: הכעס של ליאור אליהו כמשל לפינוק של הכדורסלן הישראלי

קיילין לוקאס. AP
לוקאס במדי הגריזליס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully