וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "אין כימיה טובה בין ליאור אליהו ופוטיס קציקאריס"

2.11.2017 / 7:33

הפורוורד לא שיחק אפילו שנייה מול רג'יו אמיליה, גורם הודה: "הוא לא הישראלי היחיד שהמאמן מראה כלפיו זלזול". מקורב לשחקן: "אם פוטיס חושב שהוא יכול להילחם בישראלים, הוא טועה"

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
המתח עולה. אליהו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים נאלצה לעבוד קשה מאוד אמש (רביעי), אך בסופו של דבר השיגה בשעה טובה ומוצלחת ניצחון יורוקאפ ראשון העונה - 61:63 על רג'יו אמיליה באיטליה. גם אם היכולת שוב לא היתה מרשימה, בקבוצה הודו כי הניצחון היה הדבר החשוב ביותר. "זו היתה המטרה המיידית כרגע", הסבירו.

לא מעט ביקורת שוררת בקבוצה על פוטיס קציקאריס ועל יחסיו הבעייתיים עם השחקנים. יחד עם זאת, במועדון רוצים להתחזק בשחקן, כפי שהמאמן ביקש. בירושלים מודעים כי הקבוצה סובלת מלא מעט קשיים מקצועיים וחברתיים המשפיעים על המצב - בין השחקנים עצמם, אך גם בין השחקנים והמאמן.

מי שלא זכה לדקות משחק אמש הוא ליאור אליהו, שבילה את כל 40 הדקות על הספסל. גורם בקבוצה הסביר: "אין כימיה טובה בינו ובין המאמן, ובכלל עם חלק הישראלים והמאמן. הוא לא השחקן הישראלי היחיד שהמאמן מראה לו סוג של זלזול , וזה לא דבר נכון לעשות".

מקורב לאליהו אמר אמש לוואלה! ספורט: "ליאור אולי לא בתקפה טובה, אבל כך גם לא מעט משחקני הנבחרת. פיאניג'אני הבין שהדרך עם השחקנים הישראלים היא לא דרך של מלחמה, וככה הוא רק יכול לאבד שחקנים מנוסים, גם בליגה וגם באירופה. סימונה הבין שהדרך מולם היא דרך חיבוק. מצבו של פוטיס לא טוב, ויש עליו לא מעט ביקורת, ואם הוא חושב שהוא יכול להיכנס למלחמה עם הישראלים, הוא טועה. הנהלת ירושלים לא תבוא ותזרוק את הישראלים כמו את ג'רלס, השחקנים הישראלים של ירושלים רוצים לבוא ולהילחם, אבל לאבד את ליאור, את יותם ועוד שחקנים זו לא הדרך. הישראלים לא ייגשו להנהלה כמו ג'רום או קרטיס וידברו עליו. הוא צריך שהשחקנים הישראלים יהיו איתו, ולא הפוך".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 61:63 את רג'יו אמיליה

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
יוצא למלחמה נגד הישראלים? קציקאריס/יוסי ציפקיס

קציקאריס עצמו סיכם: "השינוי בהגנה זה הדבר הכי חשוב. ספגנו במשחקים כמעט 90 נקודות, וזה דבר שאסור שיקרה לקבוצה שרוצה להתחרות ולנצח. הפסדנו גם בליגה הישראלית ביום ראשון, והמשחק הזה היה התגובה שלנו, תגובה להישאר בחיים. צריך לשחק הגנה עד השנייה האחרונה".

ג'רום דייסון, שסיים עם 22 נקודות, כולל שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לקבוצתו כשנותרו 19 שניות לסיום, הוסיף: "הזריקה הזאת לשלוש הייתה קשה, ידעתי שזה או למצוא מישהו או לקבל את ההחלטה לזרוק אל הסל, אני שמח שזה נכנס. במשחקים הקודמים לא התעוררנו בזמן, היום היו עליות וירידות אבל שיחקנו ביחד, הזזנו את הכדור ושיחקנו בצורה טובה. אני מרגיש טוב לקראת המשך הקמפיין האירופי, נצטרך לקחת את האנרגיה מהמשחק הזה למשחקים הבאים"

במהלך המשחק ספג בר טימור חבלה ברגלו וייבדק עם שובו לארץ, אולם בירושלים מאמינים כי יהיה כשיר למשחק היורוקאפ הבא.

על טרנס קינזי, ששיחק אמש לראשונה העונה ועלה מהספסל בדרך ל-12 דקות, אמרו בקבוצה: "עוד לא ברור כמה הוא יכול לשחק וגם אם כן, ייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק, אבל ההצלה שלו לקראת הסיום מראה על הניסיון שלו וכמה הוא יכול לתרום".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 61:63 את רג'יו אמיליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully