וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 61:63 את רג'יו אמיליה

1.11.2017 / 23:20

האלופה המשיכה את היכולת החלשה שלה גם באיטליה, אבל משחק גדול של דייסון (22 נקודות) ושלשה מכרעת סידרו לה ניצחון בכורה. גם אומיץ' בלט עם 13. קציקאריס: "היה משחק מכוער עם הרבה לחימה"

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים קולע את שלשת הניצחון מול רג'יו אמיליה. האתר הרשמי של רג'יו אמיליה, אתר רשמי
שלשה ששווה ניצחון. ג'רום דייסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של רג'יו אמיליה

זה לא היה קל, זה ממש לא היה מרשים אבל הפועל ירושלים השיגה הערב (רביעי) ניצחון בכורה באירופה כשגברה 61:63 בחוץ על רג'יו אמיליה. האלופה הישראלית הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים במפעל ועוד הפסד מביך בליגה מול אשדוד וממש לא נראתה טוב גם מול סוגרת הטבלה מאיטליה. אולם, קציקאריס נהנה הפעם מהתעלות יחיד של ג'רום דייסון שהוביל את קבוצתו במו ידיו לניצחון הזה עם 22 נקודות, כולל שלשה גדולה שהחזירה את היתרון לקבוצתו כשנותרו 19 שניות לסיום.

אם צריך לציין עוד מישהו בירושלים, הרי שאלן אומיץ' הצטיין במחצית הראשונה בעיקר וסיים עם 13 נקודות. ירושלים כאמור לא הרשימה אבל למזלה פגשה יריבה חלשה שזרקה 30 שלשות וקלעה רק שבע. אמדו דלה ואלה היה היחיד ששווה לציין אותו מנגד עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס נשמע מרוצה בסיום ואמר: "כולנו ידענו שאנחנו היינו במצב קשה במפעל הזה ואנחנו עדיין במצב כזה, היו לנו הרבה בעיות לפתור ואחת הבעיות המרכזיות שדיברנו עליהן היא הצורך לשנות את המנטליות בהגנה כי הגנה מנצחת משחקים. נכון, זה היה משחק מכוער. זה לא היה משחק יפה לצופים, אבל זה משחק שניצחנו בדרך שבה רצינו, עם המון מאבקים והקרבה וכל מי שעלה לפרקט היום נלחם. אני חושב שיש לנו כישרון ואני חושב שנמשיך עם אותה הגישה יהיו דברים טובים. אנחנו צריכים להתעקש עד הסוף".

קציקאריס פרגן לטרנס קינזי שחזר לשחק אחרי חימשה חודשים ואמר: "מגיע לו קרדיט גדול. קשה לחזור ולשחק אחרי חודשים בלי כדורסל, מה גם שהוא התאמן איתנו רק שלוש פעמים. עם זאת האיכויות שלו באו לידי ביטוי והוא עזר לנו. הוא צריך עוד זמן, אבל הוא נתן את הכול למען הקבוצה".

קלעו לרג'יו אמיליה: אמדו דלה ואלה 23 ו-7 אסיסטים, מנוקאר מרקושווילי וג'לן ריינולדס 8, פדריקו מוסיני ולנדינג סאנה 7, גארט נבלס 4, ג'וליאן רייט 3, ניקולו דה ויקו 1

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 22, אלן אומיץ', סטראטוס פרפגולו, אוסטין דיי וריצ'רד האוול 8, בר טימור 3, יוגב אוחיון 1


* עוד בבית של הפועל ירושלים: גלאטסראיי הפסידה בביתה לליטקאבליס פוניבז' הליטאית 78:73. דאריוש לאברינוביץ' הוביל את הליטאים עם 18 נקודות. באיירן מינכן שמרה על המאזן המושלם שלה עם 60:76 בחוץ על בודצ'נוסט. דווין בוקר הוביל אותה עם 15.

טרנס קינזי הפועל ירושלים. האתר הרשמי של רג'יו אמיליה,
ברוכים השבים. טרנס קינזי/האתר הרשמי של רג'יו אמיליה

מהלך המשחק

ירושלים פתחה את המשחק עם איבוד כדור ועבירה בלתי ספורטיבית של יוגב אוחיון, אבל ג'רום דייסון הכניס אותה למשחק עם שלשה ולאחר מכן שני אסיסטים לפרפרוגלו ואומיץ'. מנגד, אמדו דלה ואלה החזיק את האיטלקים עם שש נקודות ברבע הראשון ואחרי שבע דקות לוח התוצאות הורה על שוויון 11. אולם, דווקא אחרי הכניסה קינזי האיטלקים טסו לריצת 0:6 מהירה עם שתי שלשות ועלו ליתרון שיא של 11:16. ג'רום דייסון ביצע עוד עבירה בלתי ספורטיבית אותה האיטלקים ניצלו עם ארבע נקודות כשמנגד פרפרוגלו וטרנס קינזי מחטיאים ובסיום הרבע: 13:21 לאיטלקים.

גם הרבע השני לא בישר טובות לירושלים שראתה את מרקושווילי תופר עוד שלשה ומנגד אלן אומיץ' היה היחיד שעשה נקודות לירושלים עם חפירות בצבע. אולם, האלופה שיפרה את ההגנה שלה ונהנתה מסלים של אומיץ' המצוין וג'רום דייסון שצימקו את הפיגור ל-30:27 בלבד. דלה ואלה האיום תפר עוד שלשה ומנגד פרפרוגלו ודייסון החטיאו שלשות פנויות ובסיום המחצית: 31:35 בלבד לאיטלקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוסטין דיי הפועל ירושלים מול ג'וליאן רייט רג'יו אמיליה. twww.pallacanestroreggiana.it,
אוסטין דיי חוסם את ג'וליאן רייט/twww.pallacanestroreggiana.it

הרבע השלישי היה חלש מאוד מבחינה הגנתית וירושלים ניסתה לסגור את הפיגור כשריצ'רד האוול נכנס לעניינים עם סל ועבירה, אבל לירושלים לא היתה תשובה לדלה ואלה שקבע 38:43. אולם, הקבוצה של קאציקאריס בכל זאת הצליחה להשיג סוג של מומנטום לקראת סוף הרבע עם שני מהלכי שלוש נקודות של בר טימור וריצ'רד האוול שקבע שוויון 44. דלה ואלה קלע עונשין ואוסטין דיי נזכר לקלוע סל שני במשחק ובסיום הרבע: שוויון 46.

המשחק המבולבל של שתי הקבוצות נמשך גם ברבע הרביעי, אבל ירושלים יצאה ראשונה מההלם עם שני המצטיינים שלה אומיץ ובעיקר דייסון שתפר שלשה והעניק לירושלים יתרון 52:56 כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. אבל האיטלקים ממש לא נשברו. מרקושווילי תפר שלשה וקבע שוויון 56. שתי הקבוצות התפרעו מחוץ לקשת והאיטלקים היו הראשונים שגם קלעו כששלשה של מוסיני השלימה ריצת 0:8וקבעה 56:59 לרג'יו אמיליה כשנותרו דקה ו-19 שניות לסיום. קציקאריס לקח פסק זמן וירושלים חזרה ממנו מצוין עם סל של דיי ועוד שלשה ענקית של דייסון שהחזירה את היתרון לירושלים, 59:61 כשנותרו 18 שניות בלבד לסיום המשחק. האיטלקים שוב חזרו מפסק הזמן עם זריקת שלשה לא אחראית של סאנה וג'רום דייסון סגר עניין מהקו ובסיום 61:63 להפועל ירושלים שמשיגה ניצחון בכורה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully