וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב בראשון לציון, ירושלים באילת

4.11.2017 / 17:38

ללא פראחובסקי וג'קסון, ינסו הצהובים להמשיך את רצף הניצחונות בליגה (20:30, ספורט 5+). בן שימול בספק אצל הכתומים. האלופה, עם קינזי, תפגוש את הקבוצה של מאיר טפירו. טימור בספק

שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. ברני ארדוב
יקבל דקות? כרם משעור/ברני ארדוב

משחקי המחזור החמישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים גדולים. בקרב בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה, תארח מכבי ראשון לציון, עם שלושה ניצחונות רצופים, את מכבי תל אביב שטרם הפסידה במסגרת המקומית. הפועל אילת, עדיין ללא הרכש החדש דמיון ג'יימס, תקווה להפתיע את הפועל ירושלים, במדיה טרנס קינזי יערוך בכורה מחודשת בליגה ובר טימור נמצא בספק.

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5+)

הרבה סימני שאלה היו סביב הקבוצה של שמוליק ברנר בטרום העונה, אך פתיחת עונה מצוינת, שכוללת הפסד אחד בירושלים ושלושה ניצחונות, גורמים לאנשים להאמין שגם העונה הכתומים יהיו חלק מחבורת הצמרת. אבי בן שימול נפצע בסיום המשחק נגד עירוני נס ציונה, ולמרות שלא סבל משבר בצלעות כפי שחששו בקבוצה, הוא נמצא בספק גדול להתמודדות ויעבור מבחן כשירות שעה לפני המשחק. מי שכן יהיה בסגל, לראשונה העונה, הוא עודד ברנדווין ששב מפציעה: "צפוי לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה. אנחנו באים בתקווה להמשיך את המומנטום ורצף הנצחונות", אמר ברנדווין לקראת המשחק, "אני שמח מאוד לחזור לשחק ואתן את הכל על המגרש כדי שננצח. אני קורא לקהל המדהים שלנו למלא את המגרש ביום ראשון ולדחוף אותנו לנצחון".

כשהיא מוליכה את הטבלה ללא הפסד, מכבי תל אביב חזרה השבוע לנצח גם ביורוליג, כשניצחה ביום חמישי האחרון את מילאנו בבית. הצהובים קיבלו סוף כל סוף תפוקה יעילה משני שחקני הפנים שלהם - אלכס טיוס וארט פראחוסקי, וינסו לבנות על כך לקראת שני משחקי הבית הבאים במפעל - נגד ריאל מדריד ואפס אנדולו. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את היריבה מראשון לציון, והמטרה היא למשוך את רצף הניצחונות בליגה ולפתוח פער בצמרת. פראחובסקי, כמו גם פייר ג'קסון, לא יתלבשו למשחק. כרם משעור צפוי להמשיך לקבל דקות בליגה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
לא זוכה לאמון. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס

הפועל אילת - הפועל ירושלים (19:45, משולב בספורט 5+)

שני הפסדים רצופים ויכולת לא מספיק טובה גרמה להפועל אילת להחתים זר נוסף, השישי במצבת הזרים שלהם העונה, והחמישי בסגל הנוכחי, כשהדרומיים צירפו את דמיון ג'יימס, בעל עבר ב-NBA. ג'יימס ינחת בארץ רק באמצע השבוע, ולא יעמוד לרשותו של מאיר טפירו במשחק נגד ירושלים, משחק בו תנסה אילת לעמוד בצבע מול האדומים, ולקוות לקבל יותר מהישראלים שלה שעדיין לא הראו את היכולת הרגילה העונה - עמית שמחון ואפיק ניסים.

דווקא אחרי שהפסידה את משחק הליגה הראשון שלה, נגד מכבי אשדוד בבית, הפועל ירושלים רשמה ניצחון בכורה ביורוקאפ, כשגברה על רג'יו אמיליה, ונשארה חזק בתמונת העלייה לשלב הטופ 16. ירושלים יצאה מהמשחק עם שתי בעיות - הראשונה היא אי שילובו כלל של ליאור אליהו, שלא זוכה לאמון מהמאמן פוטיס קציקאריס, והשנייה היא פציעתו של בר טימור, שחטף מכה חזקה בברכו במהלך המשחק ולא שב, וביום שישי עבר MRI. טימור נמצא בספק גדול להתמודדות, ונראה כי יוגב אוחיון יצטרך להנהיג את הקבוצה מעמדת הרכז. טרנס קינזי, שחזר לפעילות השבוע באירופה, יהיה בסגל של קציקאריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully