וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י בקאלי: "אגיע לגמר ליגת האלופות, אנצח את ריאל מדריד וגם את ברצלונה"

לפני המפגש נגד הפועל באר שבע (ה', 22:05, ספורט 5) הבעלים של סטיאווה בוקרשט שוב יוצא בהצהרות מפוצצות: "אמכור שחקן ב-150 מיליון יורו". וגם: בקאלי סימן את "אמבפה הרומני"

ג'יג'י בקאלי הבעלים של סטיאווה בוקרשט. AP
הפה הגדול שוב עובד שעות נוספות. בקאלי/AP

סטיאווה בוקרשט תארח הערב את הפועל באר שבע (22:05, ספורט 5) בשלב הבתים של הליגה האירופית. לפני המפגש הקודם בין שתי הקבוצות בו ניצחה סטיאווה 1:2, עורר הבעלים השערורייתי של המועדון הרומני ג'יג'י בקאלי מהומה כשהצהיר כי לא ילחץ יד לאלונה ברקת משום ש"לנשים אין מקום בכדורגל". הפעם החליט בקאלי לפרוס בפני העיתונאים ברומניה את התוכנית שלו להשתלטות על הכדורגל האירופי.

"בתוך שנתיים שלוש אני אכבוש את אירופה ואנצח את ריאל מדריד וגם את ברצלונה", הכריז בקאלי בראיונות לכלי תקשורת ברומניה. בקאלי המשיך ואמר: "בעולם היום מסתובבים הרבה מיליארדים והכדורגל מזכיר את קרבות הגלדיאטורים של פעם. זה אמצעי לשעשע את העשירים. אתם תראו שאני אמכור שחקנים ב-100 וגם ב-150 מיליון יורו. אתם תיראו שאגיע לגמר ליגת האלופות".

על פי הדיווחים ברומניה בקאלי מייעד לגדולה את הקיצוני פלורינל קומאן בן ה-19 שהצטרף הקיץ לסטיאווה. לדברי בקאלי: "כיום הוא לא יותר טוב מקיליאן אמבפה אבל הוא מוכשר יותר. כשמשבחים אותו הוא רק משתפר. מה שאני עושה כיום הוא שילוב של כדורגל ועסקים. יש אנשים משוגעים שלא יודעים איך לבזבז את הכסף שלהם והם באים לכדורגל. צריך לנצל את זה".

עוד בנושא
ג'יג'י בקאלי: "אתעלם מאלונה ברקת, נשים לא צריכות להיות בכדורגל"
הפועל באר שבע הודיעה: מיגל ויטור האריך את חוזהו בשנתיים
מכבי תל אביב: אור דסה נרשם באופ"א, זומן להתכנסות לקראת אסטנה

הביצועים של פלורינל קומאן, על פי בקאלי זהו אמבפה הרומני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully