וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י בקאלי: "אתעלם מאלונה ברקת, נשים לא צריכות להיות בכדורגל"

רגע לפני המשחק של סטיאווה בבאר שבע, הבעלים האקסצנטרי סיפק ציטוטים שוביניסטיים לתקשורת הרומנית: "לא אריב עם אלונה, אבל אתעלם ולא אדבר איתה על כדורגל". וגם: נחשף ההרכב של הרומנים

מחזור 3הסתיים19/10/2017
הפועל באר שבע
  • קואנקה (87)
2:1
  • (70) גנוהיר
  • (75) גנוהיר
סטיאווה בוקרשט
צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד
הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
ספגה אש מבקאלי. אלונה ברקת/ברני ארדוב

הדמות הססגונית ביותר שתגיע הערב (חמישי, 20:00, ספורט 4) לאצטדיון טרנר למשחק בין הפועל באר שבע לסטיאווה בוקרשט, כלל לא תהיה על כר הדשא. ג'יג'י בקאלי, הבעלים האקסצנטרי של הקבוצה הרומנית, ידוע בשערוריות הרבות שהוא מייצר חדשות לבקרים והיום, מספר שעות לפני המשחק בקאלי סיפק ציטוטים שוביניסטיים במיוחד נגד נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת: "אני לא רב עם נשים, אבל אתעלם ממנה. אני חושב שנשים לא צריכות להיות בכדורגל. אם אלונה תגיע למשחק הגומלין, אכבד אותה אבל לא אדבר איתה על כדורגל בכלל".

אמש הוא ייצר אחת נוספת כזו, לקראת המשחק מול האלופה הישראלית, כשחשף את תוכנית המשחק שהמאמן ניקולאי דיקה שטח בפניו בחדרי חדרים. "דיקה סיפר לי כל מה שהוא מתכנן לעשות", התרברב בקאלי בפני העיתונאים הרומנים. "מוראיס לא יפתח, טישיירה יוצב בכנף שמאל, פופסקו ישחק לצד נדלקו, והוא גם אמר לי שפלורין טנאסה אמור לפתוח בהתקפה, ושפלורינל קומאן יכנס כמחליף במחצית השנייה. גנוהרה הארלם גם כן מתוכנן להיכנס כמחליף, ואם נשמור על תוצאה טובה, גבריאל אנאקה יהיה החילוף השלישי".

עוד בנושא

הערב: הפועל באר שבע - סטיאווה בוקרשט (20:00, ספורט 4)
דניס אליבק הושעה מסגל סטיאווה ולא ישחק מול באר שבע
חיימוב ייעדר מספר שבועות בשל פציעה: "השמועות לגבי שקריות"

נשיא סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי. AP
טו מאץ' אינפורמיישן. בקאלי/AP

המאמן ניקולאי דיקה, שאולי ישקול לשנות את תוכניתו אחרי שנחשפה על ידי מעסיקו, אמר במסיבת העיתונאים אמש: "מחכה לנו משחק מאוד קשה. הפועל באר שבע לא רק חזקה אלא גם יש בה שחקנים אגרסיבים. עקבתי אחרי המשחקים האחרונים של באר שבע וראיתי שהם עושים בכמה שיטות. אני מוטרד מהשיטת משחק בה באר שבע תיבחר לשחק".

הקפטן פלורין טנאסה הוסיף: "למשחק הזה יש חשיבות מכרעת. אם אנחנו מנצחים אנחנו כמעט מבטיחים העפלה לשלב הבא. מקווה שננצח כדי שנישאר במקום הראשון בטבלה. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. תמיד חלמתי לשחק בסטיאווה וזה כבוד בשבילי להיות הקפטן של המועדון הזה".

הרכבי הקבוצות

שופט: קווין בלום (הולנד)
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully