וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לא תרגל הרכב, שחקן: "אנחנו חייבים לעצמנו משחק טוב"

מאמן הפועל באר שבע שומר את השחקנים במתח ולא תרגל גם מערך לקראת המשחק מול סטיאווה בוקרשט (חמישי, 20:00, ספורט 4). שחקן: "אנחנו בתקופה קשה והזירה האירופית יכולה להוציא אותנו מזה"

מחזור 3הסתיים19/10/2017
הפועל באר שבע
  • קואנקה (87)
2:1
  • (70) גנוהיר
  • (75) גנוהיר
סטיאווה בוקרשט
צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד
ברק בכר הפועל באר שבע. שי מכלוף
"מפגש מול קבוצה טובה". בכר וברדה במסיבת העיתונאים/שי מכלוף

הפועל באר שבע ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, שידור בספורט 4) באצטדיון טרנר נגד סטיאווה בוקרשט הרומנית במסגרת המחזור השלישי של בית ז' בשלב הבתים של הליגה האירופית. האדומים ניצחו במחזור הפתיחה את לוגאנו השוויצרית אך הפסידו במחזור השני לויקטוריה פלזן הצ'כית בחוץ. היא תנסה לגבור על סגנית אלופת רומניה, שמדורגת במקום הראשון בבית עם 6 נקודות ומאזן מושלם.

באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת המשחק. בצעד לא אופייני, ברק בכר לא תרגל הרכב ברור או מערך במהלך השבוע, ולא עשה כן אפילו היום מה שגרם לדריכות גדולה בקרב השחקנים שרוצים לדעת מי ה-11 שיפתחו. "לא משנה מי ישחק, אנחנו חייבים בשביל עצמנו לספק משחק טוב", קבע שחקן בקבוצה, "אנחנו בתקופה קשה והזירה האירופאית יכולה להוציא אותנו מזה". מיכאל אוחנה ואליניב ברדה צפויים להיות בסגל. גל נבון יהיה על הספסל כשוער מחליף בשל פציעתו של גיא חיימוב.

המאמן ברק בכר אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "מדובר בקבוצה מאוד מנוסה במפעלים האירופיים. הם ניצחו את שני המשחקים הראשונים. יש להם שחקנים מנוסים לצד צעירים. יש שחקנים שמסומנים להיות הדבר הבא של רומניה. אנחנו חוזרים לטרנר אחרי הרבה זמן והמטרה היא לבוא ולשחק יותר טוב ממה ששיחקנו לאחרונה ולנצח. אין קשר בין הליגה לאירופה ולמשחק מול רעננה לבין המשחק הזה. אני לא מסתכל יותר מדי קדימה. נעלה עם ההרכב שאני הכי חושב לנכון. אעשה את השינויים שצריך לעשות ולא אפרט אותם פה. השחקנים ידעו מה לא היה טוב. חכו למחר כדי לראות מה יהיו השינויים. האם המסר שלי הופנם? נראה מחר. העברתי מסר לכולם. בדקתי גם את עצמי. אנחנו קבוצה גם בתקופות טובות יותר וגם בטובות פחות".

ברק בכר הפועל באר שבע. שי מכלוף
מאמינים בעצמם. מסיבת העיתונאים של באר שבע/שי מכלוף

החלוץ אליניב ברדה הוסיף: "הכדורגל הרומני הוא כדורגל טוב. זו קבוצה עם הרבה ניסיון. אנחנו ננסה לעשות את המקסימום. תמיד כיף לחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה. במיוחד למשחק בית באירופה. מצפה לנו משחק קשה, אבל בבית אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה. הייתה לי פציעה לא קלה, לכן חזרתי בהדרגה. מה שחשוב הוא המשחק בו אנחנו צריכים לעשות את העבודה ולשפר את המיקום שלנו בבית".

שחקני הפועל באר שבע. שי מכלוף
שחקני הפועל באר שבע באימון המסכם/שי מכלוף

הקבוצה הרומנית ערכה מסיבת עיתונאים משלה כשהמאמן ניקולאי דיקה והקפטן פלורין טנסה הביעו אופטימיות בנוגע לאפשרות להוציא תוצאה טובה בבאר שבע.

המאמן דיקה אמר: "מחכה לנו משחק מאוד קשה. הפועל באר שבע לא רק חזקה אלא גם יש בה שחקנים אגרסיבים. עקבתי אחרי המשחקים האחרונים של באר שבע וראיתי שהם עושים בכמה שיטות. אני מוטרד מהשיטת משחק בה באר שבע תיבחר לשחק"

הקפטן פלורין טנאסה הוסיף: "למשחק הזה יש חשיבות מכרעת. אם אנחנו מנצחים אנחנו כמעט מבטיחים העפלה לשלב הבא. מקווה שננצח כדי שנישאר במקום הראשון בטבלה. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. תמיד חלמתי לשחק בסטיאווה וזה כבוד בשבילי להיות הקפטן של המועדון הזה".

הרכבי הקבוצות

שופט: קווין בלום (הולנד)
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully