וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אור דסה נרשם באופ"א, זומן להתכנסות לקראת אסטנה

2.11.2017 / 10:33

אחרי סאגה שנמשכה שעות הצהובים רשמו את הקשר הצעיר להשתתפות במפעל האירופי וקרויף יוכל לשתפו. שוינפלד ומיכה צפויים להיכלל בסגל. גורם במועדון: "מתחילים להיראות כמו קבוצה"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

21 שחקנים זימן ג'ורדי קרויף להתכנסות הבוקר של מכבי תל אביב לקראת המשחק מול אסטנה בליגה האירופית הערב (20:00, ספורט 1) ביניהם הקשר הצעיר והמבטיח אור דסה. אמש בעקבות האירועים והפרסום סביב נושא רישום השחקן למפעל האירופי, פנה המועדון באמצעות הדואר האלקטרוני לאופ"א ורשם את דסה שיוכל לשחק הערב אם קרויף ירצה בכך. עדיין לא ברור אם המאמן יחליט להכליל את דסה בהרכב או אפילו להושיב אותו על הספסל מכיוון שבשני המשחקים האחרונים בשבוע החולף מול בני יהודה בגביע הטוטו ומול עכו בליגה פתח דסה בהרכב וייתכן שקרויף יעדיף לא להעמיס עליו משחק נוסף.

יחד עם זאת במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים מההופעות של השחקן וייתכן שבסופו של דבר ההבנה כי ניתן לרשום אותו כפי שאכן קרה תוביל להכללתו בהרכב. בתוך כך צפויים גם ארון שוינפלד ודור מיכה להיות בסגל כאשר לגבי שוינפלד עדיין לא ברור אם זה יהיה על חשבון ברק יצחקי שאף הוא שב לאימונים מלאים.

גורם במכבי תל אביב אמר: "זה מתחיל להיראות כמו קבוצת כדורגל נורמלית אחרי שחווינו שישה פצועים יחד לאורך זמן רב. כרגע אנחנו ממתינים לאלי דסה, אייל גולסה וחוסה רודריגס שעדיין לא כשירים לחזור וההערכה היא כי במהלך הפגרה הקרובה של שלושה שבועות הם ישובו לסגל הקבוצה".

עוד בנושא
חמישי בלאומית: הפועל כפר סבא מארחת את הפועל תל אביב
שחקני חיפה תהו: "מדוע להכריז ברביעי שבוזגלו בסגל?". גם רוטן מועמד
רגע האמת של ערן זהבי מתקרב: "אני מאוד מקווה לשבור את השיא"

שחקן מכבי תל אביב אור דסה. קובי אליהו
משחק שלישי תוך שבוע? דסה/קובי אליהו

על פי המסתמן מכבי תל אביב תזכה הערב לעידוד נלהב מהיציעים אחרי שבשני המשחקים האחרונים עוד אוהדים הצטרפו לקהל ביציעים. בניצחון האחרון על הפועל עכו תמכו מרבית האוהדים בצהובים למרות שכ-4,000 מבעלי המנויים עדיין נשארו בבית. אולם כעת מצפים כי כ-10,000 צופים יגיעו לעודד את הקבוצה מול אסטנה.

בתוך כך ארגון האוהדים מכבי פנאטקיס הקפיא את פעילותו והוא עשוי להתפרק בעקבות חילוקי דעות מהותיים בהנהגת הארגון. ייתכן כי יוקם ארגון אוהדים חדש בקרוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully