וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של ערן זהבי מתקרב: "אני מאוד מקווה לשבור את השיא"

הישראלי זקוק לשלושה שערים כדי להפוך לשיאן הכיבושים לעונה בסין, שם סיפרו כי נשאר עם רנאטיניו אחרי האימון כדי לעבוד על בעיטות. הברזילאי: "נילחם עבורו ונקווה שיצליח להבקיע"

תקציר: אברגראנדה - גוואנגז'ו ר.פ 5:4. צילום מסך
החברים לקבוצה תומכים. ערן זהבי/צילום מסך

שנה וחצי חלפה מאז הפך ערן זהבי לשיאן ההבקעות בעונה אחת בליגת העל, כאשר שבר את שיאו בן 61 השנים של ניסים אלמליח, ובעוד יומיים הוא יוכל לעשות זאת פעם נוספת - והפעם בסין. גוואנגז'ו R&F והסקורר הישראלי שלה יתארחו אצל ליפאן למשחק במסגרת המחזור האחרון בליגה. לזהבי 26 שערי ליגה מתחילת העונה והוא רחוק רק שני כיבושים משיאו של הברזילאי אלקסון, שכבש 28 שערים במדי ג'וואנגז'ו אברגראנד ב-2014.

אחרי שמצא את הרשת בקצב מסחרר ברוב שלבי העונה, קצב הכיבושים של זהבי דעך מעט והוא כבש רק שער אחד בארבעת המחזורים האחרונים (מול שנגחאי SIPG, קבוצתו הנוכחית של אלקסון). בתקשורת הסינית מתעסקים לא מעט במרדף שלו אחר השיא ונזכרו בשני המפגשים הקודמים בין קבוצתו לבין ליפאן שסיפקו מותחנים ושערים רבים (4:5 לגוואנגז'ו באוגוסט שעבר, אחד המשחקים הראשונים של זהבי בסין, 3:4 לליפאן ביולי השנה) - שלושה מהם היו של זהבי עצמו.

מספר אתרים במדינה סיפרו כי זהבי וחברו לקבוצה, רנאטיניו, נשארו אתמול (רביעי) לבעוט יחד לשער אחרי אימון הקבוצה. "במצב רגיל הייתי מסתפק בשמחה בתואר מלך השערים", אמר זהבי בעצמו, "אך בנסיבות שנוצרו אני יכול גם לשבור את השיא. אני מאוד מקווה לעשות את זה, למרות שהמטרה היא קודם כל לעזור לקבוצה לנצח". בסין סיפרו כי במהלך אימון הבעיטות קפטן הנבחרת לשעבר זכה לתשואות מהאוהדים וכי בסיום הוא עזב את מתחם האימונים בחיוך ואמר: "עוד יש לי הרבה עבודה".

רנאטיניו דיבר על הרצון לעזור לזהבי לשבור את השיא: "אם תהיה לנו הזדמנות, ננסה לעזור לו לשבור את השיא. נשמח מאוד בשבילו ונהיה גאים בו. נילחם עבורו ונקווה שיצליח להבקיע".

עוד בנושא

דיווח באנגליה: שנגחאי שנואה הסינית מעוניינת בתומר חמד
אמיר בן שמעון חתם בסניצה: "אממש את עצמי בסלובקיה"
במחזור הקודם בסין: בישול לערן זהבי ב-2:3 של גוואנגז'ו על טיאנג'ין טדה

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully