וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר בן שמעון חתם בסניצה: "אממש את עצמי בסלובקיה"

31.10.2017 / 23:55

המגן בן ה-24 שהשתייך למ.ס. אשדוד הצטרף רשמית עד לסיום העונה למועדון המדורג אחרון בליגה הסלובקית: "התרשמתי שהרמה כאן זהה לזו שבישראל". 90 דקות למרציאנו בניצחון היברניאן

אמיר בן שמעון חותם בסניצה. אתר סניצה,
"אמרו לי איזו קריירה פספסתי". בן שמעון במעמד החתימה. מרטין פשקו מימין/אתר סניצה

"אני מקווה שסניצה תהייה מקפצה לקריירה שלי ואת מה שלא הצלחתי לצערי לעשות בארץ, בעיקר בגלל הפציעה שעברתי אתחיל לעשות כאן בסלובקיה ובהמשך בליגות נוספות", כך אמר הערב (שלישי) המגן אמיר בן שמעון שעה קלה לאחר שחתם על חוזה עד סוף העונה בקבוצת סניציה המדורגת אחרונה בליגה הסלובקית עם שלוש נקודות בלבד אחרי 14 מחזורים ומטרתה להישאר בליגה.

בן שמעון היה חלק מהחבורה המוכשרת והצעירה של מ.ס. אשדוד שכללה את גדי קינדה, ניב זריהן מיכאל אוחנה ואחרים. אבל הקריירה של בן שמעון בן ה-24 נעצרה בשל העדרות של למעלה משנה עקב קרע ברצועה הצולבת באחד ממשחקי הנבחרת האולימפית.

לדברי בן שמעון: "כולם באים ואומרים לי כל הזמן איזו קריירה פספסתי. מצד אחד אני יכול להיות עצוב ומדוכא כי באמת שהפציעה עצרה לי את כל הקריירה, אבל מצד שני אני עם הפנים קדימה ואני יודע שאני עדיין יכול לממש את כל מה שאמרו עליי בעבר. הייתי בטוח שהעונה אני פורץ מחדש במ.ס. אשדוד, היה לי מחנה אימונים מצוין אבל בהמשך הדברים לא הסתדרו ולא חתמתי אפילו על חוזה, מכאן שההעברה לסניצה הייתה ברת ביצוע גם בשלב זה כשחקן חופשי".

אביו של אמיר, שחקן העבר והמאמן מירו בן שמעון שנמצא אף הוא בסלובקיה הוסיף: "אני רוצה לתת הרבה קרדיט לעורך הדין עידן כסיף ולסוכן מרטין פשקו שסללו את הדרך של אמיר לכאן. אני אהיה כאן איתו בחודש הקרוב אבל אחרי זה הכול פתוח בנוגע לחלון ההעברות של ינואר בחוזה הובטח שאם תהייה הצעה טובה מליגה אחרת כמו צ'כיה או אוסטריה אמיר יוכל לעבור אליה ללא בעיה".

עוד בנושא
הפועל פתח תקוה נפרדה מהמאמן אורן קריספין אחרי תשעה מחזורים
מכבי חיפה: יעקב שחר נפגש עם לוזון ואמר לשחקנים - "לא מוכן שתזלזלו באוהדים"
ארגון השחקנים הגיש עתירה נגד מנהלות הליגה והקבוצות

מירו בן שמעון מאמן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
ילווה את הבן בחודש הקרוב. מירו בן שמעון/ברני ארדוב

על ההתרשמות מהקבוצה אמר אמיר בן שמעון: "אשקר אם אומר שלא חששתי, פחדתי מהליגה הסלובקית אבל אני יכול לומר אחרי שני אימונים כאן שהרמה גם בקבוצה צנועה כמו סניציה זהה לרמה בליגה הישראלית. יש כאן שחקנים טובים ממגוון של מדינות באירופה וכדורגל לא רע בכלל. אכנס לאט לאט לעניינים. התאמנתי בחודשיים האחרונים בעיקר עם אבא ואני משוכנע שאוכל לסייע לקבוצה במטרה שלה להישאר בליגה".

* אקס נוסף של מ.ס. אשדוד, אופיר מרציאנו, שיחק הערב 90 דקות ב-0:3 של היברניאן על קילמרנוק במשחק השלמה מהמחזור העשירי בליגה הסקוטית. בעקבות הניצחון, היברניאן במקום השלישי בטבלה, חמש נקודות מהמוליכה סלטיק (לה משחק חסר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully