וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה נפרדה מהמאמן אורן קריספין אחרי תשעה מחזורים

המאמן שהחליף בקיץ את ירון הוכנבוים עוזב את תפקידו בעקבות סדרת של תוצאות מאכזבות מתחילת העונה. בפתח תקוה הודיעו כי הציעו לקריספין תפקיד אחר במועדון, אך הוא סירב

אורן קריספין מאמן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
קדנציה קצרה ומאכזבת. קריספין/יוסי ציפקיס

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (שלישי) על פרידה ממאמנה אורן קריספין, שמונה לתפקיד בסיום העונה הקודמת במקומו של ירון הוכנבוים.

הקבוצה מאם המושבות מסרה: "לאחר תשעה מחזורי ליגה ולאחר שלא הגיעו התוצאות המצופות מהקבוצה, התקיימה הבוקר פגישה בין אורן קריספין והנהלת הקבוצה. הצדדים הגיעו להחלטה משותפת כי אורן יסיים את תפקידו כמאמן ראשי במועדון. ברור לנו כי נדרש זעזוע רציני בקבוצה ולא מן הנמנע כי יהיו שינויים רבים גם בסל הקבוצה. לאורן הוצעו תפקידים במועדון, מתוך הכרה כי הוא איש המועדון בכל רמ"ח אבריו, ומתוך רצון שיחזור לקדמת הבמה בשלב מאוחר יותר. בשלב זה, הוא סירב להצעת המועדון. אנו מודים ומוקירים את עבודתו ואת השקעתו הרבה עד עתה".

אחרי תשעה מחזורים בליגה הלאומית, פתח תקוה מדורגת רק במקום השמיני, עם 12 נקודות במאזנה ובמרחק תשע נקודות מהמקום השני, המוביל לעלייה לליגת העל. אתמול הפסידה הקבוצה 1:0 בחוץ מול בני לוד, הפסד הליגה השלישי שלה העונה. במחזור הקרוב, ביום שישי, היא מארחת את בית"ר תל אביב רמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully