וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "עידן ורד יהיה בסגל, על ההרכב אנחנו לא נוהגים לדבר"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לסיכויים של הקשר לשחק מול בני יהודה בשבת על רקע המחלוקת החוזית בין ורד לבין המועדון. על הביקורות נגדו אמר בן זקן: "לא מתרכז במה שקורה מסביב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם בני יהודה במושבה, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, ביום שבת. כשברקע מרחפת פרשת החוזה של עידן ורד, שנותר מחוץ לסגל בניצחון על הפועל אשקלון במחזור הקודם, והעונש שספגה הקבוצה עד שיתוף ששת הזרים בגביע הטוטו .

המאמן בני בן זקן אמר: "עידן ורד יהיה איתנו בסגל. אנחנו לא מדברים באופן טבעי על ההרכב במסיבת עיתונאים. וארן כמעט בטוח לא ישחק. המטרה שלנו היא לתת את הביצוע הכי טוב שלנו ולתת את הכי טוב שלנו מתוך רצון להצליח".


עוד בנושא

בית"ר ירושלים ספגה הפסד טכני 3:0 וקנס של 6,000 שקלים בגין שיתוף 6 זרים
בית"ר ירושלים: פול אדגר עשוי להחליף את דוד קלטינס נגד בני יהודה
מכבי תל אביב: אור דסה נרשם באופ"א, זומן להתכנסות לקראת אסטנה

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. רוני כנפו
הפעם ורד יפתח? בני בן זקן/רוני כנפו

על הביקורות שנשמעות נגדו אמר בן זקן: "מה שיש לי זו ביקורת עצמית. אני לא מתרכז במה שקורה מסביב אלא רק מה שקורה באימונים. יש לנו סגנון ואסטרטגיית משחק ואנחנו פועלים להביא מקסימום נקודות לבית"ר ירושלים".

על המשחק מול בני יהודה: "זו קבוצה טובה ומאומנת. אנחנו רוצים לשמור על המקום שלנו בצמרת. כל שלוש נקודות נותנות אנרגיה אבל אז מתרכזים במשחק הבא מתוך רצון להביא עוד נקודות ועוד אנרגיה. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו קבוצה איכותית ויש סיפוק מקצב צבירת הנקודות, אבל יש לנו עוד לאן להשתפר".

על הסגל: "יש לנו סגל טוב שעושה עבודה מצוינת. כשנגיע למצבים להחלטות אחרות, נבחן אותם. התפקיד שלי הוא לבוא ולתת את המקסימום באימון ולהוציא מקסימום מהשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully