וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - אסטנה: הוגשה הבקשה לרישום אור דסה, לא בטוח שיהיה בסגל

1.11.2017 / 18:05

הצהובים פנו לאופ"א בבקשה לצרף את הקשר לסגל האירופי וצפויים לקבל אישור, אך ג'ורדי קרויף מתלבט אם לקחת אותו בחשבון לקראת המשחק (ה', 20:00, ספ'1). שוינפלד צפוי להיכלל בסגל

מחזור 4הסתיים02/11/2017
מכבי תל אביב
    1:0
    • (57) טומאסי
    אסטנה
    צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

    אור דסה, הלהיט החדש של מכבי תל אביב, לא רשום באופ"א לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) מול אסטנה בליגה האירופית. למרות זאת, הצהובים הגישו בקשה לצרפו לסגל כחלק מרשימת ב' (בה ניתן להוסיף עד חצות ביום שלפני המשחק שחקני בית מתחת לגיל 21) וצפויים לקבל אישור. דסה אף הוזמן לסגל כאחד מ-20 שחקנים, אם כי לא מן הנמנע שג'ורדי קרויף יחליט לוותר עליו במשחק הזה ולהשאירו מחוץ ל-18.

    במכבי תל אביב דווקא רשמו מראש כמה שחקנים מקבוצת הנוער לשלב הבתים (תומר אלטמן, אלמוג אילון ועדן קארצב), אבל דסה לא נרשם, מה שמלמד שוב עד כמה מפתיעה הפריצה הנוכחית שלו שבאה לידי ביטוי בשני המשחקים האחרונים בליגה ובגביע הטוטו בהם פתח בהרכב והפך משחקן נוער כמעט אנונימי לשחקן בוגרים מוערך שזוכה לעידוד רב מהקהל. הצהובים כאמור היו משוכנעים שדסה לא יכול לשחק, אבל בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט קיבלו במועדון תגובות מצד אוהדים שהסבו את תשומת לבם לסעיף בתקנון אופ"א ולפיו ניתן להוסיף אותו לקראת המשחק.

    מי שבכל מקרה ייעדרו מהמשחק הם אייל גולסה ואלי דסה הפצועים וכן חוסה רודריגס שאינו רשום לשלב הבתים של הליגה האירופית וגם כך פצוע. ארון שוינפלד ערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל. הצהובים ינסו להתאושש מההפסד הכואב 4:0 לקזחים במחזור הקודם של הליגה האירופית, וירצו להשיג ניצחון ראשון העונה בשלב הבתים. לשחקניו של ג'ורדי קרויף יש עד כה נקודה אחת בלבד במפעל שהושגה ב-0:0 ביתי נגד ויאריאל הספרדית.

    עוד בנושא

    קרויף: "לעולם לא אשכח איך מיטש וג'ק היו לצדי בתקופה הקשה"
    שחר לא שוחח עם לוזון על עתידו במכבי חיפה. "בקרוב הכל יתבהר"
    הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לפתוח בהרכב נגד סטיאווה בוקרשט

    שחקן מכבי תל אביב אור דסה. קובי אליהו
    בעמדת המתנה. אור דסה/קובי אליהו

    "זה משחק שאנחנו מוכרחים לנצח אם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא", קבע קרויף בפתח דבריו במסיבת עיתונאים שקיים היום, "יש לנו שני משחקי בית רצופים ואנחנו צריכים להשיג מהם שש נקודות. השחקנים ישחקו על הכבוד והגאווה בעקבות ההפסד 4:0 במשחק הקודם? זה לא קשור, בכל משחק צריך לשחק עם כבוד וגאווה. אלה דברים חשובים, אבל אנחנו צריכים לנצח כדי שנוכל לעלות. אני רוצה שנמשיך את המומנטום ממשחקי הליגה האחרונים. הקבוצה שתשחק עם יותר אנרגיה תגיע ליותר מצבים ותוכל לנצח".

    "האם ההפסד 4:0 היה היום הגרוע בקריירה שלי? אחד מהם, כן", הודה ההולנדי, "מדובר בסוג של משחק נוקאאוט יחד עם המשחק הבא שלנו בבית. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח אם אנחנו רוצים להעפיל. אני חושב שלאסטנה היה בבית יתרון, גם בזכות הדשא השונה. יש להם שחקנים מהירים שננסה להיזהר מהם. אני מצפה מהמשחק מחר להיות שונה לגמרי, אני מצפה מאיתנו להראות את הפוטנציאל הרב שיש לנו למרות שיש לנו שחקנים פצועים ומקווה שנשיג את הנקודות".

    קרויף המשיך: "אני חושב שבמשחק הראשון אסטנה שיחקה טוב מאוד ואנחנו לא היינו ברמה שהיינו אמורים להיות בה. ספגנו שערים קלים מדי וזו הייתה תצוגה רעה שלנו. כשמפסידים 4:0 זה כואב אז ברור שיש לקבוצה מוטיבציה להוכיח את עצמה ולהראות שזה היה רק משחק אחד לא טוב. התוצאה בקזחסטן לא הייתה חלק מהתוכניות, אבל דברים כאלה קורים. מדובר בבית לא נוח, אבל צריך לנצח את משחקי הבית שיש לנו אם אנחנו רוצים להעפיל. אנחנו צריכים להשתפר ולהתחיל בזה כבר מחר".

    שרן ייני: "המשחק הקודם מעלה הרבה רגשות. אותן אנחנו נצטרך לתעל בצורה הכי נכונה כדי שהן יעזרו לנו במשחק הקרוב. אנחנו באים לתת את כל מה שיש לנו כדי לנצח את המשחק הזה. האוהדים רוצים שניתן 100 אחוז והדרישה שלנו מעצמנו היא לשחק עם תשוקה. משחק ההגנה הוא קבוצתי, כמו גם משחק ההתקפה. לפי התוצאה של המשחק האחרון, אסטנה פייבוריטית. אנחנו ננסה להוכיח שהדברים יכולים להשתנות. אנחנו מצפים לתמיכת האוהדים מחר. שיגיעו למגרש, כמו שעשו נגד ויאריאל ומכבי חיפה ואנחנו יודעים שהם יעשו את זה".

    מאמן אסטנה סטנימיר סטוילוב. רויטרס
    "פייבוריטים לא תמיד מנצחים". סטוילוב/רויטרס

    מאמן אסטנה: "קרויף עשה עבודה ענקית, ניצחון שלנו יהיה סנסציה"

    מאמן אסטנה סטנומיר סטוילוב ניסה במסיבת העיתונאים שקיים להציג את קבוצתו כאנדרדוג ואמר: "אנחנו ננסה לנצל את ההזדמנויות שלנו. גם אנחנו וגם מכבי במצב מורכב בטבלה. מכבי פייבוריטים על הנייר אבל הם לא תמיד מנצחים בפועל. ג'ורדי קרויף עשה בשלוש ארבע שנים אחרונות עבודה מדהימה. בעיני הוא מנג'ר על. כך שאנחנו לא נמעיט בערכו של היריב".

    סטוילוב התייחס גם לחסרונו של הבלם הפצוע יורי לוגביננקו ואמר: "זה לא יהווה תירוץ עבורנו. יש לנו שחקני הגנה אחרים שיכולים למלא את התפקיד הזה. הקבוצה שלי תשחק מחר כדורגל טובה ברמה האירופית הנדרשת. ניצחון שלנו לא יהיה סנסציה, זו תהייה סנסציית על".

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully