וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "קבוצות כבר חזרו מפיגור שמונה נקודות לאליפות"

קפטן ריאל מדריד מסרב להרים ידיים, אך יודע: "ברצלונה לא טועה יותר מדי". על ג'רארד פיקה: "פעם לא היו לנו שום יחסים ורק שיחקנו ביחד לטובת הנבחרת, אבל התבגרנו והיום המצב בינינו טוב"

פתיחת העונה המגומגמת של ריאל מדריד בליגה הספרדית נמשכה ביום ראשון, עם הפסד מביך 2:1 בחוץ מול ג'ירונה. זו הייתה הפעם הראשונה מזה 27 שנים שהבלאנקוס מפסידים לעולה חדשה ונדמה שכבר עכשיו, למרות שחלפו רק עשרה מחזורים מפתיחת העונה, יהיה להם קשה עד בלתי אפשרי לסגור את פער שמונה הנקודות שנוצר מברצלונה ולשמור על תואר האליפות בו זכו אשתקד.

כבר מחר (רביעי) מצפה לקבוצה הלחוצה של זינדין זידאן משחק סופר קשה, אצל טוטנהאם, שהוציאה 1:1 מרשים בברנבאו לפני שבועיים בליגת האלופות. מי שנשלח אל התקשורת, בניסיון להרגיע את המצב, היה הקפטן הוותיק סרחיו ראמוס, שבריאיון שהעניק לתכנית "אל טרנסיסטור" בתחנת הרדיו "אונדה סרו" אמר: "התחושות היו רעות מאוד אחרי ההפסד לג'ירונה. לא אגיד שזה היה כמו לחזור מהלוויה, אבל לא רחוק. אנחנו לא רגילים להפסיד יותר מדי משחקים ותמיד קשה לנו להתמודד עם תוצאות כאלה, כי אנחנו יודעים כמה המטרות שלנו גבוהות. אנחנו לא יכולים להשאיר נקודות במתנה כמו שקרה ביום ראשון".

למרות המצב, ראמוס עדיין מאמין בקבוצה שלו: "זו לא תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה קבוצה חוזרת מפיגור שמונה נקודות וזוכה באליפות. אם נלמד מהטעויות שעשינו ונמנע מהן בהמשך, זה אפשרי. נצטרך להוציא מקסימום נקודות מעכשיו, כי ברצלונה לא טועה יותר מדי ויכול להיות שעוד כמה תוצאות חלשות באמת יעלו לנו באליפות".

עוד בנושא:

דאעש מאיים גם על מרקו אסנסיו "הציוני"
רונאלדו חבט ביריב וייענש, בספרד מזהירים: "זידאן יגמור כמו מוריניו"
ריאל מדריד הפסידה 2:1 לג'ירונה

סרחיו ראמוס ריאל מדריד מאוכזב. AP
עוד לא מרים ידיים. ראמוס/AP

ואם כבר ברצלונה, איך אפשר בלי יחסי ראמוס-פיקה. על כך אמר שחקן ריאל: "קודם, לא היו לי שום יחסים איתו, בכלל. עכשיו אנחנו דווקא מסתדרים טוב. קודם רק כיבדנו זה את זה, כי ידענו שיחד אנחנו צמד בלמים מהטובים בעולם והנבחרת מרוויחה מזה. אבל עכשיו, כשאני מתבגר, אני רואה את הדברים אחרת וגם הוא וזה הפך את היחסים שלנו להרבה יותר טובים".

על נושא העצמאות בקטלוניה אמר: "כשהגענו לג'ירונה לא ראיתי הרבה דגלי קטלוניה וגם אם יש כאלה, אני לא מתרגש. בסביליה אני כל הזמן רואה דגלי אנדלוסיה. זה אותו דבר. כל עוד יש כבוד הדדי, אין שום בעיה. הרגשתי ספרדי בג'ירונה כמו בכל מקום אחר בספרד. כואב לי על התדמית שיצאה לספרד ברחבי העולם בגלל כל עניין העצמאות בקטלוניה. אף אחד לא נהנה לראות מראות כאלה. קשה לי להאמין שהליגה תישאר בלי בארסה, אני מעדיף שבארסה תהיה בליגה שלנו. יותר מדאיג אותי שלהמנון הספרדי אין מילים מאשר המצב בקטלוניה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully