וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מציגה: 80 שנה רצופות עם שחקני בית בסגל

השדים האדומים ציינו השבוע משחק 3,882 ברציפות עם סגל שכולל לפחות שחקן בית אחד. בסט, צ'רלטון, אדוארדס, גיגס, סקולס ואחרים שמרו על הרצף, שאמור להמשיך נגד בנפיקה ביום שלישי

בובי צ'רלטון במדי מנצ'סטר יונייטד בשנת 1968. GettyImages
אחד מהתוצרים המבריקים שצמחו במחלקת הנוער האדומה. צ'רלטון/GettyImages

ביום שבת האחרון מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם 0:1 כשבסגל שלה למשחק מופיעים שחקני הבית ג'סי לינגארד, מרכוס רשפורד וסקוט מקטומיניי. בכך השדים האדומים ציינו 80 שנה רצופות שבהן בכל המשחקים שלהם הופיע לפחות שחקן בית אחד בסגל.

באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד סיפרו היום שהפעם האחרונה בה בסגל לא הופיעו שחקני בית, הייתה בניצחון 0:1 על שפילד וונסדיי ב-23 באוקטובר 1937. מאז קיימה הקבוצה לא פחות מ-3,882 משחקים ובכולם הסגל כלל שחקן בית. נגד בנפיקה מחר (שלישי) נראה שהרצף יגדל ל-3,883.

מחלקת הנוער והאקדמיה של מנצ'סטר יונייטד נודעו לאורך שנים בתוצרים המוצלחים שלהם. בובי צ'רלטון, דאנקן אדוארדס, ג'ורג' בסט, נובי סטיילס, סטיב ברוס, מארק יוז, ריאן גיגס, האחים נוויל, דייויד בקהאם ופול סקולס הם רק חלק קטן מהשמות שגדלו והתפתחו במחלקות הצעירות.

"אני בהחלט גאה שעליתי לקבוצה הבוגרת דרך האקדמיה", אמר ג'סי לינגארד, "גדלתי כאוהד של מנצ'סטר יונייטד וללבוש את החולצה של הקבוצה תמיד היה כבוד גדול עבורי. עם החולצה הזו אתה תמיד נותן 100 אחוז".

עוד בנושא:

ג'ון הארטסון: "עזרתי לשחקני פרמיירליג שהתמכרו להימורים"
15 משחקים ללא הפסד: האם אנגליה תוציא אלופה אירופית?

ג'ורג' בסט בשנת 1972. Best Practising, GettyImages
אחד הגדולים. ג'ורג' בסט/GettyImages, Best Practising

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully