וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון הארטסון: "התבקשתי לעזור לשחקני פרמיירליג שהתמכרו להימורים"

כדורגלן העבר שסבל מהתמכרות להימורים בצעירותו, סיפר ששישה מאמנים באנגליה וסקוטלנד פנו וביקשו שיסייע: "לדעתי ברוב הקבוצות, כחצי משחקני הסגל מהמרים בתדירות כזו או אחרת"

ג'ון הארטסון במדי ארסנל בשנת 1997. GettyImages
נאבק בהתמכרות בגיל צעיר. הארטסון ב-1997/GettyImages

כדורגלן העבר ג'ון הארטסון, חושף ששישה מאמנים מהליגות הבכירות באנגליה וסקוטלנד פנו אליו וביקשו שיעזור לכדורגלנים שמשחקים תחתיהם והתמכרו להימורים. הוולשי בן ה-42 נאבק בצעירותו בהתמכרות להימורים והיום מנסה לסייע לאחרים.

הארטסון סיפר: "מאמנים פנו אלי ואמרו: 'ג'ון, יש לי שחקן עם בעיה קשה. אתה יכול לדבר איתו? תוכל לקחת אותו לפגישה של אנשים שנאבקים בהתמכרות?'. בוודאי שאני אעזור, לא איכפת לי מי השחקן והיכן הוא משחק".

הארטסון ששיחק בעבר בין היתר בארסנל, ווסטהאם וסלטיק, הוסיף: "הכדורגל רווי בהימורים. מהניסיון שלי ככדורגלן מקצוען במשך 18 שנה, הייתי אומר שברוב הקבוצות, כחצי משחקני הסגל מהמרים בתדירות כזו או אחרת".

"לפני שנים, כשהייתי בנקודת השפל של חיי ונזקקתי לעזרה, היה מי שהושיט לי יד לעזרה. מבחינה פיננסית, מנטלית ופיזית, עכשיו אני במקום הטוב בחיי. זה בזכות העובדה שקיבלתי את העזרה שכל כך רציתי. זה בסדר לבקש עזרה, אבל אתה חייב להבין שאתה צריך לדבוק בתכנית, להיות מוכן למאבק".

עוד בנושא:

15 משחקים ללא הפסד: האם אנגליה תוציא אלופה אירופית?
ברייטון וסאות'המפטון נפרדו בתיקו, לסטר ניצחה את אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully