וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: חמד נותר על הספסל בתיקו של ברייטון, לסטר גברה על אברטון

החלוץ הישראלי לא שותף ב-1:1 עם סאות'המפטון. גלן מארי איזן (52) אחרי שער של סטיבן דייויס (7). ג'יימי ורדי (18) ודמראיי גריי (29) העניקו לקלוד פואל ניצחון בכורה 0:2 על הטופיז

גלן מארי שחקן ברייטון (מימין) מול סטיבן דייויס שחקן סאות'המפטון. רויטרס
חילקו נקודות ושערים. גלן מארי עם סטיבן דייויס/רויטרס

תומר חמד חזר היום (ראשון) לסגל של ברייטון אחרי שלושה משחקי הרחקה, אך לא שותף ב-1:1 הביתי של השחפים מול סאות'המפטון. במשחק הנוסף של המחזור העשירי לסטר סיטי, עם קלוד פואל על הקווים, גברה 0:2 בבית על אברטון השוקעת.

ברייטון - סאות'המפטון 1:1

משחק בית רביעי ללא הפסד לברייטון, שממשיכה לצבור נקודות בקצב משביע רצון וניצבת במקום ה-11. בירם כיאל המתאושש מפציעה קשה עדיין לא נכלל בסגל, אבל חמד כאמור היה על הספסל וראה את המתחרה שלו על המקום בהרכב, גלן מארי, נוגח את השוויון בדקה ה-52 אחרי הרמה של פסקל גרוס. הקפטן סטיבן דייויס כבש לזכות סאות'המפטון מריבאונד אחרי כדור חופשי שסובב ג'יימס וורד פרוס לקורה בדקה השביעית. הסיינטס עם נקודה יותר מברייטון במקום התשיעי.

לסטר סיטי - אברטון 0:2

עם קלוד פואל הצרפתי על הקווים בהופעת בכורה, השועלים נתנו הזדמנות לדמראיי גריי המוכשר שהחזיר כשהתחיל את השער הראשון, בו ריאד מחרז מצא את ג'יימי ורדי שהעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-18. גריי עצמו הוסיף את השני בדקה ה-29 וקבע את תוצאת המשחק. השועלים עם ניצחון שני ברציפות, אברטון ממשיכה לשקוע עם משחק רביעי ללא ניצחון והם צפויים למנות מאמן חדש שינסה להוציא אותם מהבוץ בימים הקרובים.

מאמן לסטר סיטי קלוד פואל. רויטרס
פתח ברגל ימין. קלוד פואל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully