וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 משחקים ללא הפסד: האם אנגליה סוף סוף תוציא אלופה אירופית?

אחרי שנים קשות ועונה בה לסטר הייתה האנגלית היחידה ברבע הגמר, נציגות הפרמיירליג שולטות ביד רמה בשלב הבתים של ליגת האלופות. זה יספיק בשביל נציגה ראשונה בגמר מאז 2012?

לירוי סאנה ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
מנצ'סטר סיטי כבר במרחק נגיעה משמינית הגמר/רויטרס

הקבוצה האנגלית האחרונה שזכתה בליגת האלופות הייתה צ'לסי, שניצחה את באיירן מינכן בפנדלים ב-2012. מאז לא הופיעה קבוצה אנגלית בגמר. ואילו השנה, באי הבריטי יש תקווה חדשה.

אמנם מדובר בשלב הבתים בלבד ואנחנו רק בחצי הדרך, אבל ערב המחזור הרביעי, חמש האנגליות שמשתתפות העונה בליגת האלופות מובילות את הבתים שלהן. כולן נמצאות בעמדה טובה מאוד להעפלה לשמינית הגמר ואולי הפרמיירליג העשירה והנוצצת סוף סוף תוציא השנה אלופה אירופית.

הקבוצות האנגליות שיחקו העונה 15 משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות ומתוכם ניצחו ב-11, כש-4 נוספים הסתיימו בתוצאות תיקו. טוטנהאם התארחה אצל ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, צ'לסי פגשה יריבות חזקות כרומא ואתלטיקו מדריד, אבל טור ההפסדים נותר על 0 אחרי שלושה מחזורים והאנגליות.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
טוטנהאם השאירה את דורטמונד מאחור/רויטרס

לשם השוואה, הקבוצות הספרדיות בליגת האלופות קיימו 12 משחקים והמאזן שלהן עומד על 6 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים.

האיטלקיות שיחקו 9 פעמים ורשמו 4 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

הגרמניות מרשימות אפילו פחות: 9 משחקים שכוללים 3 הפסדים, 2 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים.

בשנה שעברה מנצ'סטר יונייטד קטעה את ההגמוניה של סביליה וזכתה בליגה האירופית ושנה לפני ליברפול הגיעה לגמר. כעת באנגליה מצפים לחזור לקדמת הבמה גם במפעל הקבוצות הגדול בעולם.

בשנים 2005-2009 הופיעו אנגליות בחמישה משחקי גמר רצופים של ליגת האלופות ואם לשפוט על פי שלב הבתים בלבד, אולי העונה יתחיל רצף חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully