וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "היחסים עם ורד טובים, זה לא דומה למקרה אצילי"

30.10.2017 / 8:30

בבירה מאמינים כי הסוגיה תגיע לפתרון, אך שומרים לעצמם את הזכות לתת קרדיט לשחקנים שחתומים לשנים הבאות. אבי נמני: "זה לא ייסגר בתנאים שבית"ר מציעה כרגע, זאת המציאות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

סוגיית עידן ורד המשיכה להעסיק את אנשי ואוהדי בית"ר ירושלים גם אתמול (ראשון). אנשי המועדון קיבלנו מאות הודעות בנוגע לשחקן, שעיקרן רצון של האוהדים לראות אותו ממשיך בבירה בשנים האחרונות. נראה כי עם חזרת הקבוצה לאימונים ביום שלישי ישוחח אלי אוחנה עם השחקן בניסיון לשבור את הקרח ולשוב לשולחן המו"מ.

בבית"ר חזרו והדגישו אתמול כי "זה לא דומה למקרה אצילי, היחסים עם עידן ורד טובים ויש רצון אמיתי לראות אותו ממשיך במועדון - גם אם יש כאלה שמנסים לצייר זאת אחרת. מה גם שלעידן אין חוזה לעונה הבאה ולא מדובר פה על סעיף שחרור או סכום כספי שיתקבל עבורו". יחד עם זאת, בבית"ר חזרו ואמרו כי יש להם את הזכות לבחור לתת קרדיט לשחקנים אשר חתומים במועדון בשנים הבאות ורואים עצמם ממשיכים בשורותיו.

עוד בנושא:

סוגיית החוזה של עידן ורד בבית"ר ירושלים, כל מה שצריך לדעת
עטר כבש שלושער, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו 2:5
הערב בליגת העל: מכבי פתח תקוה - בני יהודה

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. ברני ארדוב
צפוי להיפגש עם אלי אוחנה ביום שלישי. ורד/ברני ארדוב
גם אתמול ורד אמר לכל מי שרק רצה לשמוע כי הוא מעוניין להמשיך בבית"ר ויודע להעריך את המקום בו הוא נמצא

מהרגע שאבי נמני נכנס לתמונה, דובר על כך שהקשר יוכל להרוויח שכר של 350-400 אלף דולר לעונה במכבי תל אביב או הפועל באר שבע, סכומים שבית"ר ירושלים לא יכולה לעמוד בהם ושוורד עצמו גם לא מצפה לקבל במועדון מהבירה. בבית"ר מצפים להיפגש עם ורד במטרה לסכם על חוזה חדש שיכלול גם מתווה של חלוקה לשכר בסיס ונקודות. מבחינת אבי נמני והשחקן ישנם פערים מעבר למתווה הבסיס והשכר ואלו דברים עליהם צריך לשבת ולשוחח.

בפגישה שנערכה ביום חמישי שרר מתח רב ובבית"ר כלל לא שוחחו עם נמני על התנאים, אך נראה כי אם יש סיכוי כלשהו להתקדמות המו"מ זה יקרה רק כאשר נציגי המועדון ייפגשו עם הסוכן. אגב, נמני ציין גם אתמול כי "ישנם פערים בין הצדדים והמון דברים שצריך יהיה לשבת ולסגור. דברים נסגרים כאשר שני הצדדים מרוצים ובתנאים שבית"ר מציעה כרגע, זה לא ייסגר. אני מאמין שעוד נשב בעתיד ונשוחח על הדברים, אך כרגע זה המצב".

גם אתמול ורד אמר לכל מי שרק רצה לשמוע כי הוא מעוניין להמשיך בבית"ר ויודע להעריך את המקום בו הוא נמצא. יחד עם זאת, מדובר בחוזה מאוד משמעותי בקריירה ונראה כי צפויים עוד מספר שבועות לא פשוטים בין הצדדים עד להגעה לעמק השווה, אם בכלל.

בית"ר ירושלים תחזור להתאמן מחר לקראת המשחק נגד בני יהודה במחזור הקרוב. אם דוד קלטינס לא יהיה כשיר, פול אדגר צפוי להחליפו בהרכב. בנוסף, יוסי בניון עשוי לפתוח בהרכב על חשבונו של אריק סאבו. אופציית אנטואן קונטה כמגן ימני עדיין עומדת על הפרק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully