וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בני יהודה: סיבוק יפתח, גורדנה יחסר אצל האורחת

הצ'כי ערך אימון מלא ויפתח לצד מרסיאל, ניניס חוזר לסגל המלאבסים לאחר שיחה עם מימר (שני, 21:00, 5 לייב). אשכנזי במקום גורדנה בהרכב הכתומים, אבוקסיס: "רוצים לצאת מהתקופה הלא טובה"

מחזור 9הסתיים30/10/2017
מכבי פתח תקוה
  • סולומון (46)
2:1
  • (25) צ'יבוטה
  • (88) ולסקיס
בני יהודה תל-אביב

מכבי פתח תקוה:

שרון מימר תרגל את ה-11 שניצחו במשחק האחרון באשקלון. ההפתעה מגיעה מכיוונו של תומאש סיבוק, שכשיר למשחק ויפתח בהרכב לצד ז'והאן מרסיאל. מימר שוחח עם סוטיריס ניניס והחליט להחזיר אותו לסגל. היווני יצטרך להוכיח למאמן שיש לו מקום ברוטציה, לאחר שבשבוע שעבר נופה ממנו בשל טענות של המאמן כלפיו. יניב בריק ימשיך לפתוח לפני רומאריו פירס ולצד לירוי צעירי. לידור כהן שנמצא בכושר נהדר ימשיך בהרכב, כששלומי ארבייטמן ימשיך לפתוח בהרכב. גרגורי טאדה ישוב לסגל לאחר הרחקה.

בני יהודה:

מחזיקת הגביע צמאה לצאת לדרך חדשה, אולם ללא רועי גורדנה ולאור האכזבה ממושאלי מכבי תל אביב, הכתומים יודעים שהמשימה לא פשוטה. לכן יוסי אבוקסיס יעלה שוב עם מערך של שלושה בלמים. ההתלבטות של המאמן היא בין פז בן ארי לבין דן מורי, כשדווקא הבלם הצעיר זוכה לעדיפות. יובל אשכנזי יחליף את גורדנה במרכז המגרש, כשגם ישנה התלבטות בין אלמוג בוזגלו ליונתן כהן. "אנחנו אמנם מגיעים בתקופה לא טובה", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "אבל אנחנו בטוחים שאפשר לשנות את המצב בטבלה באמצעות ניצחון. אנחנו מאמינים שאפשר לצאת לדרך חדשה. אמנם אנחנו במשחק חוץ מול קבוצה קשה מאוד, אבל אנחנו רואים את הטבלה וברור שהכול נזיל, גם למעלה וגם למטה. אנחנו מאוד רוצים לצאת מהתקופה הלא טובה הזו".

שחקן מכבי פתח תקוה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
חזרה מהירה. תומאש סיבוק/ברני ארדוב

טריוויה

* 10 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת מכבי פתח תקוה, שניצחה שבע פעמים וסיימה עוד שלושה משחקים בתיקו.

* למעשה, הניצחון האחרון של בני יהודה על מכבי פתח תקוה הושג ב-17 באפריל 2011, כשלירוי צעירי ופדרו גלבאן קבעו 0:2 בבלומפילד. עכשיו צעירי בצד השני.

* במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות, מנור סולומון כבש את שערו הראשון בבוגרים אחרי טעות של אמיליוס זובאס ומכבי פתח תקוה ניצחה 0:2.

* בני יהודה ללא ניצחון בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל (ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully