וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "זה הפסד משפיל, צריך לעשות בדק בית"

27.10.2017 / 17:39

מכבי חיפה הובסה בבית על ידי מכבי ראשון לציון. המאמן יודע: "יכול וחייב להוציא יותר, ואם לא, אני צריך לתת דין וחשבון". עסקת באקנר תקועה. ברנר: "להגיד שחשבתי שיהיה ככה? לא האמנתי"

one

המחזור הראשון בליגת העל, שנפתח לפני יותר משבועיים וחצי, ננעל היום (שישי) עם משחק ההשלמה בו הביסה מכבי ראשון לציון את מכבי חיפה 73:97. הכתומים שלטו בצורה ברורה במשחק מהפתיחה, ובמהלך המחצית הראשונה טיפס ההפרש עד 30 הפרש. במחצית השנייה הפרש השיא עמד על 38 נקודות, כשחיפה מצליחה רק לצמק בסיום.

עוד בנושא:
מכבי חיפה הובסה בבית על ידי מכבי ראשון לציון

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
הקבוצה שלו נראתה רע. רחימי/לירון מולדובן

"המפתח היה להתחיל חזק ואני שמח שעשינו את זה", אמר מאמן ראשון לציון שמוליק ברנר, "להגיד שחשבתי שיהיה ככה? לא האמנתי. הצבתי איזשהו אתגר לשחקנים שלי וכל עוד נהיה אגרסיביים ונשחק ביחד, יהיה בסדר. בסוף הילדים עלו והיה איזשהו ריפיון שאין סיבה שיהיה, אבל הכל בסדר ואני שמח. מרפי הולוואי הוא השחקן האחרון שהגיע, לזכותו ייאמר שהוא מתאקלם מהר ולזכות חבריו אפשר לומר שהוא הגיע לחדר הלבשה מגובש ושמח. יש לו חוכמת משחק ואת האופי הנכון, לא סתם ההשתלבות שלו מהירה". הקפטן ניצן חנוכי הוסיף: "באנו אגרסיבים ושיחקנו לפי תוכנית המשחק. לשמחתי הצלחנו לפתוח פער גדול שנשמר לכל אורך המשחק".

אלא שעם כל הכבוד לניצחון של הכתומים, הסיפור במשחק היה ההתפרקות של הירוקים, בפעם השנייה תוך תשעה ימים. בחיפה מעוניינים לצרף שחקן גבוה, כשרג'י באקנר שהיה על סף חתימה, כרגע לא מגיע. מי שמתנדנד נכון לעכשיו הוא וויל גרייבס שלא נראה טוב מתחילת העונה, למרות שחזר מהפציעה שגמרה לו את העונה אשתקד בשלב מוקדם יחסית. "אין הרבה כבוד בהפסד כזה, זה משפיל", סיכם המאמן עופר רחימי, "שיחקנו כדורסל לא טוב היום בלשון המעטה, אני צריך לעשות בדק בית טוב ולראות איפה אפשר להשתפר. האחריות היא רק עליי במשחק הזה. מה שחסר לקבוצה אני אגיד להנהלה, אבל כרגע עם חומר השחקנים שיש, אני יכול וחייב להוציא יותר ואם לא אני צריך לתת דין וחשבון".

ביום שני תפגוש חיפה את מכבי תל אביב ולקראת המפגש הזה הוסיף המאמן: "נגד מכבי תל אביב אנחנו צריכים קודם כל לשמור בהגנה, אנחנו רכים ולא מתואמים. הכל מתחיל מההגנה, אם נשמור, יש לנו סיכוי איכשהו להיות במשחק. אנחנו לא מוציאים לפועל טוב, ההתקפות מהירות מדי. אני שואף למשחק מהיר כי אין לנו כלים בצבע, אבל עדיין, אנחנו צריכים לשחק יותר ביחד ולהזיז יותר את הכדור. ההתקפה שלנו עדיין חורקת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully