וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון הביסה את מכבי חיפה 73:97

הירוקים שפספסו את המחזור הראשון בשל המסע ל-NBA הושפלו בביתם במשחק ההשלמה. הקבוצה של ברנר הוליכה מהרגע הראשון ועד האחרון. סיגרס (19 נק'), קרופורד (18) והולוואי (17) בלטו

one

למחזור הראשון בליגת העל העונה מכבי חיפה לא הופיעה, כשם שהיא נוהגת לעשות בשנים האחרונות, ובמקום זאת ערכה מסע הכנה נוסף לעונה מול קבוצות NBA. בדיעבד, קשה לקבוע כי המסע הזה היה מוצלח מבחינה מקצועית. אחרי שהובסה בידי מכבי אשדוד וגירדה ניצחון על עירוני נס ציונה, הושפלה היום (שישי) הקבוצה של עופר רחימי 97:73 בידי מכבי ראשון לציון, במשחק השלמה מהמחזור הראשון ההוא שהוכרע פחות או יותר בחמש הדקות הראשונות. ביום שני היא תנסה להתאושש, אך מול מכבי תל אביב זה לא יהיה קל. הכתומים, מנגד, המשיכו עם פתיחת העונה המעודדת שלהם, ודומה שמשהו טוב נבנה בבירת היין.

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר. יוסי ציפקיס
כלום לא הלך לירוקים. בלייזר/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי חיפה פתחה עם פרדריק בורדיון, אנג'ל רודריגס, עוז בלייזר, וויל גרייבס וברנדון באומן, בעוד ראשון לציון העלתה את אבי בן שימוך, ניצן חנוכי, דרו קרופורד, מארק טולפסון ומרפי הולוואי, ומיד ברחה ל-0:11. הנקודות הראשונות של הירוקים הגיעו אחרי קצת יותר מחמש דקות, הולוואי קבע 2:19, בדרך ל-6:24 בסיום רבע ראשון אדיר.

רבע 2:

המגמה נמשכה ברבע השני, עידן זלמנסון ובן שימול קבעו 8:32, הולוואי הבלתי עציר הפך את זה ל-11:38, טולפסון, קרופורד וג'ייסון סיגרס צלפו מבחוץ והגדילו את הפער ל-18:53 (!), ולאחר שיניב סולומון קלע על הבאזר, ירדו הקבוצות לחדרי ההלבשה ב-25:59 מוחץ לקבוצה מעיר היין. חיפה סיימה את המחצית הראשונה עם 1 מ-15 מחוץ לקשת (!).

רבע 3:

הרבע השלישי היה יותר צמוד, לכאורה, אך בפועל ראשון לציון המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה והוליכה 38:73, חמש דקות לסיומו. הרבע כולו - אותה ניצחה מכבי חיפה 20:22, בשעה טובה ומוצלחת - הסתיים ב-47:79.

רבע 4:

עשר הדקות האחרונות היו בגדר גארבג' טיים ותו לא, כמובן, וברנר ניצל אותן כדי לשלב את שחקני הספסל שלו. בסופו של דבר זה נגמר ב-73:97 לראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי ראשון לציון מרפי הולוואי מול שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. יוסי ציפקיס
עשה כרצונו בצבע. הולוואי מול גרייבס/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ייסון סיגרס 19, דרו קרופורד 18, מרפי הולוואי 17 ו-7 ריבאונדים, עידן זלמנסון 13, ניצן חנוכי 9, מארק טולפסון 7, יניב סולומון 4, ניב בלול 4, אבי בן שימול 3 ו-11 אסיסטים, רום קורנליוס 2. טיילר דאוסון שותף (2 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: ברנדון באומן 17, לוק מרטינז 16 (3 מ-8 ל-3), אנג'ל רודריגז 14 (0 מ-3 ל-3) ו-7 אסיסטים, עוז בלייזר 9 (0 מ-3 ל-3), נתנאל ארצי 6, וויל גרייבס 4 (2 מ-11 מהשדה), דניאל קופרברג 4, רועי הובר 3. פרדריק בורדיון (16 דקות), דגן יבזורי (10 דקות, 0 מ-6 מהשדה) וגל ברוך (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully