וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונתה של אנה פרנק תופיע על החולצות של שחקני לאציו בבולוניה

איטליה ממשיכה לסעור בעקבות פרשת המדבקות של אוהדי לאציו. הנשיא לוטיטו: "מחויבים למלחמה כוללת בגזענות ואנטישמיות". קטע מיומנה של אנה פרנק יוקרא לפני משחקי השבוע

תמונה של אנה פרנק במדי רומא. טוויטר, אתר רשמי
המדבקות שפוזרו ביציע של אוהדי רומא/אתר רשמי, טוויטר

לאציו הודיעה שדיוקנה של אנה פרנק יתנוסס על חולצות השחקנים במשחק הגביע נגד בולוניה ביום רביעי במחזור ה-10 בליגה האיטלקית (21:45). "הנשיא קלאודיו לוטיטו החליט שחולצות השחקנים יישאו את תמונתה של אנה פרנק, כחלק מהמחויבות למלחמה כוללת בכל צורה של גזענות ואנטישמיות".

הצעד של לוטיטו הגיע אחרי שבבוקר הוא הניח זר פרחים בבית כנסת ברומא וגם הצהיר שהתוכנית שלו היא לשלוח כ-200 אוהדים של הקבוצה מדי שנה למסע למחנה ההשמדה אושוויץ "כדי להבין את החשיבות ההיסטורית".

עוד בנושא:

נשיא ושחקני לאציו הניחו זר פרחים בבית כנסת ברומא
רביעי באיטליה: תשעה משחקים במחזור אמצע שבוע מלא
ברלוסקוני: "למילאן יש בעיות פיננסיות, מודאג משתיקת הבעלים"

ביום ראשון היציע של אוהדי האולטראס של לאציו היה סגור בעקבות קריאות גזעניות של האוהדים במשחק מול ססואלו בחודש שעבר, ולכן הנהלת לאציו אפשרה לאולטראס להיכנס ליציע הדרומי, שבו בדרך כלל יושבים אוהדי רומא במשחקיהם הביתיים. אוהדי לאציו השאירו באופן מכוון מדבקות של אנה פרנק לבושה במדי רומא, אך אלו פונו על ידי המנקים.

מרגע פרסום המקרה, איטליה סוערת והדבר דווח בכל רחבי העולם. בכירים בכדורגל האיטלקי וכן פוליטיקאים רבים גינו בתוקף את המעשה של אוהדי לאציו וההתאחדות לכדורגל בארץ המגף החליטה שקטע מיומנה של אנה פרנק יוקרא במערכת הכריזה לפני כל המשחקים בשלוש הליגות הבכירות השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully