וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אם ארגיש שאני הבעיה של מכבי תל אביב, אעשה את הצעד"

23.10.2017 / 23:17

המאמן ההולנדי התייחס למעמדו לאחר ההפסד בבאר שבע: "אני מרגיש שיש לי גב מההנהלה, אף פעם לא אהיה בעיה עבור המועדון. מכאן כבר אי אפשר לרדת". דוידזאדה: "היה ברור שאספוג בוז"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את פתיחת העונה הכי גרועה שלה בשש שנות ג'ורדי קרויף, כשהפסידה 2:1 בטרנר להפועל באר שבע. הצהובים נהנו מיתרון מספרי החל מהדקה ה-21, אך לא הצליחו לנצל זאת ולמעשה רדפו אחרי האלופה ובסופו של דבר גם ספגו פעמיים מרגלי אנתוני וואקמה (62) ובן שהר (68). עומר אצילי רק צימק (89) ולא מנע הפסד שני העונה של הצהובים.

עוד בנושא:
מפגן עוצמה: גם ב-10 שחקנים, הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב
ברק בכר חגג: "האדום שקיבלנו הכניס אותנו לטירוף, המבחן יהיה באשדוד"
בכר גרם לקרויף לרדוף אחריו, בראון הצטיין, בלקמן נבהל: ציוני המשחק
ראש בראש: וואקמה קיבל יריבה בהזמנה, השער של אצילי לא ניחם אף אחד

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא יצרנו מצבים, לא שלטנו". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף התייחס למעמדו בסיום והבהיר: "שוחחתי עם ההנהלה בשבוע האחרון, דיברנו הרבה על אופי. אני מרגיש שיש לי גב מההנהלה. יש לי יחסים נקיים עם ג'ק ומיץ', אף פעם לא אהיה בעיה עבור מכבי תל אביב. אני אוהב את המועדון ואם ארגיש שאני הבעיה, אהיה הג'נטלמן ואעשה את הצעד. אבל אני מרגיש שיש לי גב, יש לנו סגל מאוד חסר ולא הגענו למצב שבו אני יכול לנצל את הסגל שלי כי יש לי פצועים רבים, אני משחק בלי כל הסגל שלי וזו בעיה".

על המשחק אמר: "שני ההפסדים האחרונים לא מתקבלים על הדעת. ברגעים כאלה קל להגיד את הדברים הלא נכונים. אנחנו יודעים שנכשלנו. לא יצרנו מצבים, לא שלטנו בקישור, גם ביתרון מספרי, אז מה שאפשר לעשות זה להסתכל במראה ולהשתפר. כמובן שצריך גם להתנצל בפני האוהדים כי זו לא מכבי שאנחנו רוצים להיות או שאנחנו מצפים שנהיה. איבדתי את הקול שלי במחצית מסיבה מסוימת. היינו צריכים ללחוץ ולא עשינו את זה.

"באר שבע הבקיעה, הם יודעים איך לשחק את המשחק הזה. יש לנו המון עבודה, וכמובן שאני מאוד לא מרוצה. אני תמיד לוקח אחריות, זו העבודה של המאמן. ב-12 הימים הקרובים יש לנו ארבעה משחקים, אז צריך לעמוד בחזרה על הרגליים. מכאן אי אפשר לרדת, אפשר רק לעלות. זה שלב מגוחך עבורנו לדבר על אליפות, כמו לכל קבוצה אחרת. יש לנו אותו מספר נקודות כמו באר שבע. כרגע זו הקבוצה שאנחנו, וצריך להשתפר בגדול".

המגן אופיר דוידזאדה אמר אחרי המפגש מול האקסית: "זה לא היה משחק טוב שלנו, אין ספק. נסיק את המסקנות מהמשחק הזה. אנחנו מאוכזבים מאוד. אני מאמין בכולם ובצוות המקצועי. זה לא סוף העולם, רק המחזור השמיני. אני בטוח שאנחנו נשתפר ונשיג את כל היעדים שלנו. לא הייתה השפעה להפסד באסטנה. באנו בשיא המוטיבציה ובשיא המוכנות. לא היינו מספיק חדים היום. נסיק את כל המסקנות לקראת המשחק הבא. אני לא חושב שאנחנו סובלים מחוסר ביטחון כי הייתה תקופה טובה שהקבוצה התחילה להתחבר, אבל זה הכדורגל ונעשה הכול כדי לחזור לעצמנו. אין ספק שהרגשתי אחרת משאר השחקנים כי חזרתי לפה. היה ברור שאספוג קריאות בוז. זה קהל ואין מה לעשות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמונה שמספרת את כל הסיפור מבחינת מכבי תל אביב הערב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully