וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הבאנו הכול ל-90 דקות אדירות, אנחנו בדרך הנכונה"

23.10.2017 / 23:10

מאמן הפועל באר שבע סיכם את הניצחון המרשים 1:2 על מכבי תל אביב: "האדום שקיבלנו הכניס אותנו לטירוף". בן שהר: "הראינו מה זה הפועל באר שבע, זאת עוצמה ואופי. אני הכי שמח בעולם"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע השיגה הערב (שני) ניצחון מרשים 1:2 על מכבי תל אביב באצטדיון טרנר והאריכה את רצף משחקי הליגה הביתיים ללא הפסד ל-38. לאחר השער השני של באר שבע הניף מאור מליקסון לאות הזדהות חולצה של שיר צדק שלא משחק עד לבירור בעניין השימוש בחומרים אסורים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב
בראון 8, וואקמה 6, שפונגין 4, ומה עם קרויף ובכר? ציוני המשחק
הפועל באר שבע: מאור מליקסון סיכם על הארכת חוזהו עד 2019/20
ראש בראש: וואקמה קיבל יריבה בהזמנה, השער של אצילי לא ניחם אף אחד

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו. ברני ארדוב
ניצחון גדול. ברק בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "שיחקנו עם הרבה לב, נשמה ואגרסיביות. שחקנים נתנו 200 אחוז. ההפסד בגישה מול רעננה וההפסד לסטיאווה ניצחו לנו את המשחק היום. הבאנו הכול ל-90 דקות אדירות היום. הרבה פעמים אנחנו עושים דברים והם לא מסתדרים, אז אומרים שהמאמן לא מספיק טוב וכשהולך אז המאמן טוב. היום הצליחו הדברים בצורה טובה מאוד. האדום הכניס אותנו ליותר טירוף, כמו גם הקהל האדיר הזה פה בבית. בשני המשחקים האחרונים הוכחנו שאנחנו בדרך הנכונה. אבל במשחק הבא אנחנו נגד אשדוד ושם אין אצטדיון מלא ואין אווירה כזו. אנחנו צריכים לבוא לשם באותה גישה כמו שהגענו איתה היום. אין ספק שהיינו בתקופה פחות טובה, אנחנו לא מתכחשים לזה. אבל זו שנה שהכול הולך בה הפוך ומוזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע (מימין) עם בן שהר. ברני ארדוב
וואקמה ושהר חוגגים/ברני ארדוב

בכר המשיך ואמר: "אני לא משתמש בתירוצים של פציעות, אבל יש הרבה שינויים רפואיים ואין הרכב אחד שרץ. אבל אין תירוצים, כל מי שבסגל ראוי להיות בהפועל באר שבע וכך זה יימשך. אנחנו בסך הכול במחזור השמיני וחסר לנו משחק. אנחנו בתחילת הדרך ויש קבוצות חזקות מאוד בליגה הזו. אנחנו צריכים לחזור להיות קבוצה כמו שהיינו בשני המשחקים האחרונים ואז הדברים יהיו תלויים בנו".

חלוץ הפועל באר שבע בן שהר אמר: "זה משחק של אופי. אם רוצים להגדיר מה זה אופי, אז זה מה שהיה היום בהפועל באר שבע. הראינו עוצמה גם בעשרה שחקנים. הפועל באר שבע חזרה לעצמה, חזרה לה המחויבות, אני הכי מאושר בעולם וזה ניצחון חשוב להמשך הדרך. אני חושב שבשער הראשון נגעתי בכדור. ניתן את השער לאנתוני, אני חושב שזה ניצחון חשוב וזה מה שמשנה. אני לא אוהב גם להיכנס כמחליף וגם להיות מוחלף, אבל אני מקבל את זה בצורה חיובית, נמשיך הלאה וזהו. אני חושב שניצחון כזה נותן לנו הרבה כוח להמשך. אמרתי כבר אחרי המשחק ביום חמישי שהראינו הרבה ניצוצות ורוח לחימה. היום הראינו הרבה אופי וזה מה שסימל אותנו בשנים האחרונות. יאללה, רק שנמשיך כך. מוקדם לדבר על אליפות עכשיו, אבל היום הוכחנו שוב מי זו הפועל באר שבע. הראינו שלא צריך להמעיט בערכנו. נמשיך להיות הפועל באר שבע".

תמונה שמספרת את כל הסיפור מבחינת מכבי תל אביב הערב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully