וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "שיחקנו נגד חייזרים שהניעו כדור במהירות אלף קמ"ש"

מאמן אינטר פירגן לשחקני נאפולי אחרי התיקו המאופס בין שתי קבוצות הצמרת בליגה האיטלקית. הבוס של נאפולי מאורציו סארי: "לשחקנים שלי יש מוטיבציה גדולה יותר בליגה מאשר בצ'מפיונס"

מאוריציו סארי מאמן נאפולי, לוצ'אנו ספאלטי מאמן אינטר,. רויטרס
משדרים אידיליה. סארי וספאלטי/רויטרס

נאפולי אמנם ממשיכה להוביל את טבלת הליגה האיטלקית, אך אמש איבדה הקבוצה של מאורציו סארי נקודות ליגה ראשונות לאחר שסיימה ב-0:0 מול אינטר השנייה בטבלה. התיקו הביתי של הקבוצה מדרום ארץ המגף הגיע אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי באמצע השבוע בליגת האלופות.

סארי עצמו הודה אמש כי לשחקני נאפולי "יש מוטיבציה רבה יותר בליגה מאשר מליגת האלופות. היום שיחקנו ברמה הגבוה ביותר במשך 95 דקות, זאת לעומת 55 דקות ברמה הגבוה ביותר שהשחקנים שלי הציגו מול סיטי. ליגת האלופות היא מפעל מעייף אבל זה כבוד להשתתף בו ולהתחרות מול הקבוצות הטובות ביבשת".

בנוגע למשחק מול אינטר סארי ציין כי קבוצתו לא הצליחה לנצח בזכות יכולת טובה שהפגין שוער הנראזורי סמיר הנדאנוביץ'. לדברי סארי: "כיום הנדאנוביץ' הוא אחד הטובים באירופה ורק טבעי שבמשחק כזה הוא יהיה נהדר. אנחנו מצידנו שיחקנו באופן עקבי, לחצנו והגענו למצבים".

אגב, סארי השיב למחמאה שקיבל לפני המשחק ממאמן אינטר לוצ'אנו ספאלטי שהכריז כי אם סארי היה ממשיך לעבוד בבנק ולא היה עובר לאימון כדורגל הוא יכול היה להיות שר כלכלה. בהקשר לזה אמר סארי: "אם אני שר כלכלה, אז ספאלטי יכול להיות שר הגנה. יש לו קבוצה טובה מאוד".

עוד בנושא
איטליה: נאפולי ואינטר נפרדו ב-0:0
במדריד תוקפים: "עזרה שאי אפשר להסביר סידרה לבארסה את הניצחון"
פיצוץ חדש בפ.ס.ז'? ניימאר התעמת עם המאמן אונאי אמרי באימון

סמיר הנדאנוביץ', שוער אינטר. רויטרס
"היה מצוין". סמיר הנדאנוביץ'/רויטרס

ספאלטי המשיך באותה הרוח ושיבח את שתי הקבוצות גם לאחר המשחק ואמר: "שיחקנו טוב מאוד היום, אבל גם היינו יכולים לשחק טוב יותר. גם נאפולי שיחקה טוב ולפעמים הייתה תחושה ששיחקנו נגד חייזרים. זה היה כשהם הניעו כדור במהירות של אלפי קילומטרים לשעה. אז בסך הכול לצאת עם נקודה ממשחק כזה, זה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully