וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מלגלגת על השופט: "להרחיק את קרי מעשרה משחקים"

הווריירס מופתעים מההרחקות: דוראנט מכחיש שהניף אצבע משולשת לעבר אוהדי ממפיס, קרי מתנצל אך מנסה להימנע מהשעייה. וגם: וייד מתוסכל בקליבלנד, יאניס עומד באתגר של קובי בריאנט

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
לא רגוע בגולדן סטייט. קרי, דוראנט ואיגודלה מגיבים לשופט/AP

לא לפתיחת העונה הזו פיללו בגולדן סטייט. הווריירס ירדו הלילה (בין שבת לראשון) למאזן שליל (2:1) אחרי שספגו הפסד מפתיע לממפיס, 111:101. לזכותה של האלופה יאמר שהיה זה משחק שני בשני ימים, אבל גם זה לא מהווה תירוץ להגנה הנרפית שהיא מציגה, גם אחרי שדריימונד גרין חזר מהפציעה.

אם לא די בכך, הווריירס נאלצים להתמודד כעת גם עם צרות שלא קשורות ליכולת של הקבוצה. במהלך הדקה האחרונה הורחקו שניים מכוכביה הגדולים, סטפן קרי וקווין דוראנט, כל אחד מסיבה שונה. קרי השליך את מגן השיניים שלו בכעס אחרי שנשרקה עבירה לחובתו, והוא פגע ישירות בשופט. אחרי שהוחלט להרחיק את קרי, קווין דוראנט נחלץ לעזרתו, התווכח עם השופטים וספג עונש הרחקה בעצמו. כשירד מהפרקט, הוא גם ספק הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי ממפיס ונשמע צועק לעברם: "לי יש טבעת אליפות".

"התפרצתי בגלל התסכול שהיה לי מהמשחק. עשיתי מעשה מטופש והגיע לי להיות מורחק. ברור שאלמד מהמקרה הזה ולא אחזור עליו בעתיד", אמר קרי בסיום, אך דאג להבהיר שהפגיעה בשופט לא הייתה מכוונת. "לא ניסיתי לזרוק את זה לכיוונו, לא ראיתי אותו בכלל שם. אני מעל הדברים האלה. בסך הכל השלכתי את מגן השיניים מתוך תסכול".

עוד בנושא:

קרי ודוראנט הורחקו בהפסד הווריירס, הקאבס הובסו, הצגה ליאניס
כספי צפוי לחזור מול דאלאס, כריס פול ייעדר כחודש, דרק רוז זועם

מכוון או לא מכוון? האצבע המשולשת של דוראנט

כעת נשאלת השאלה כיצד תגיב הליגה: האם תרחיק את קרי ממשחקים נוספים, או שתסתפק בקנס כספי? "אני חושב שקנס יספיק פה", אמר קרי. "זרקתי את מגן השיניים שלי הרבה פעמים לרצפה בעבר. נכון שזה לא הדבר הכי טוב, אבל זה כבר קרה לי בעבר ואני מודע לחיסרון שבזה. בכל מקרה, אני לא חושב שמגיעה לי השעיה. אבל אין ספק שהכיסים שלי יתרוקנו קצת, זה כן".

סטיב קר השיב בסרקסטיות לשאלה האם קרי צריך לספוג עונש השעיה, ואמר בציניות ש"לדעתי הוא צריך להיות מורחק מ-8, אולי אפילו 10 משחקים. זה היה נוראי, הוא הכעיס אלפי אנשים בקהל".

קווין דוראנט הסביר ש"זה נכון שהנפתי את האצבע האמצעית, אבל לא התכוונתי לעשות אצבע משולשת. אמרתי לקהל שיש לי טבעת אליפות, וזו באמת האצבע שבה אני עונד אותה. אני בטוח שכולם חושבים שאני הסטריאוטיפ של השחור העצבני שמניף אצבע משולשת, אבל במקרה הזה זה פשוט לא נכון". הוא הוסיף ש"הטראש טוק ביני לבין האוהדים זה חלק מהמשחק. הם מקניטים אותנו, מכנים אותנו בכל מיני שמות, וזה חלק מהכיף בסך הכל. שום דבר לא אישי, שום דבר לא נאמר ברצינות".

באופן חריג, דריימונד גרין לא היה מעורב במהומה. הפורוורד שספג שלל עונשים והרחקות בקריירה צפה בעניין מהצד, והגיב גם כן בציניות להתפתחויות. "שני שחקנים הורחקנו לנו, וזה בלתי מתקבל על הדעת", הסביר בחיוך. "אם אנחנו רוצים לנצח, אם רוצים לזכות בעוד אליפות, השחקנים שלנו לא יכולים להיות מורחקים ככה. אדבר עם שניהם ואסביר להם שאנחנו זקוקים להם על הפרקט כדי לנצח. אבל כרגע, כנראה שאנחנו לא טובים בגלל שמרחיקים לנו שחקנים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן קליבלנד קאבלירס דווין וייד. AP
"לא רגיל לא להיות האופציה הראשונה בהתקפה". וייד/AP

וייד מתקשה להשתלב בקליבלנד

גם קליבלנד עברה ערב מאכזב למדי. הקאבס רשמו הפסד בכורה העונה דווקא לאורלנדו (114:93), אותה ניצחה ב-17 מפגשים רצופים החל מנובמבר 2012. לברון וחבריו לא היו בתמונה לאורך כל המשחק, ומי שנותר מתוסכל פעם נוספת הוא דווין וייד, שמתקשה למצוא את מקומו. השוטינג גארד הוותיק קיווה להשתלב במהירות לצד חברו הטוב לברון ג'יימס, אבל בינתיים מתקשה לספק את הסחורה ועומד על ממוצע של 6 נקודות ו-3 אסיסטים ב-27.5 דקות למשחק. הלילה הוא סיים עם 5 נקודות ב-2 מ-8 מהשדה.

"אני מנסה למצוא את הנישה שלי. זה שונה, שונה מאוד מכל תפקיד שעשיתי עד עכשיו. אני מנסה למצוא את הדרך שלי, מנסה להבין איך אתרום הכי הרבה לקבוצה. הכל קורה מהר מאוד וזה היה שבוע ארוך, ארוך מאוד".

וייד הוסיף ש"במשך כל הקריירה, הייתי האופציה מספר 1 או 2 בהתקפה של הקבוצה. עכשיו אני לא, זה משחק שונה לגמרי". לברון התייחס לקשיי ההשתלבות של וייד ואמר ש"אנחנו חייבים להכניס אותו לעניינים בשלב מסוים. כולנו בוחנים את הדבר הזה ומנסים להוציא ממנו יותר. נקווה שכבר במשחק הבא יהיה טוב יותר".

טיירון לו הוסיף: "אנחנו מנסים לשים אותו בפוזיציות הנכונות כדי שירגיש בנוח. יש לנו התקפה חדשה לגמרי עכשיו, התקפה שונה ממה שהתרגלנו לשחק בשנים קודמות. מבחינתי זה לא באמת אישיו. נמשיך לשחק טוב, נמשיך להשתפר בהגנה, והנקודות של וייד כבר יבואו מעצמן".

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
MVP? שחקני מילווקי חוגגים עם יאניס/AP

הגריק פריק ממשיך להדהים

במילווקי, יאניס אנטטוקומפו המשיך את פתיחת העונה המדהימה שלו ובמו ידיו הוביל את הבאקס לניצחון שני העונה, 110:113 דרמטי על פורטלנד. הגריק פריק פתח את המשחק עם צעד וחצי שהתחיל מטר מחוץ לקשת השלוש וסיים עם חטיפה מכריעה בשניות הסיום מסי ג'יי מקולום, דאנק בצד השני ולקינוח, חסימה על יוסוף נורקיץ', שהבטיחה את הניצחון.

בסך הכול היו ליאניס, ב-39 דקות, 44 נקודות ב-17 מ-23 מהשדה ו-9 מ-13 מהקו, לצד שמונה ריבאונדים. בשלושה משחקים מפתיחת העונה הוא עומד על 35.5 נקודות ו-10.5 ריבאונדים. לפני המשחק עוד ניסו בפורטלנד להשתעשע על חשבון הגריק פריק ופרסמו תמונה מאימון הקליעות של סי ג'יי מקולום, עם אנטטוקומפו לצדו והכיתוב: "סי ג'יי ואוהד שחולף בתמונה לפני המשחק". אלא שהמילה האחרונה הייתה של מילווקי, שחשבון הטוויטר שלה כתב בסיום: "האוהד הזה הרגע הוריד 44 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, שתי חטיפות וחסימה עליכם עם 17 מ-23 מהשדה". לבלייזרס לא נותר אלא לענות: "כבוד. מסתבר שהאוהד הזה של סי ג'יי ממש טוב בכדורסל".

אנטטוקומפו עצמו הקדיש את הניצחון לאביו צ'ארלס, שמת בחודש שעבר בגיל 54 בלבד: "זה בשביל אבאל'ה. השגנו עבורו ניצחון הלילה", אמר היווני הנרגש, "יש עוד 79 משחקים כאלה העונה. זו רק ההתחלה". עוד לפני המשחק, התייחס יאניס לאפשרות שיוכתר כ-MVP בתום העונה, וגם להשוואות בינו לבין לברון ג'יימס. "אני לא ברמה הזאת. לברון אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה. כיף לשחק נגדו, אבל אני לא חושב שאני קרוב אליו".

מקולום, שכאמור איבד את הכדור הקריטי בסיום, לקח אחריות בחשבון האינסטגרם שלו: "אני חייב לשמור טוב יותר על הכדור ברגעי ההכרעה. להחטיא זריקה עדיף על לאבד כדור. זה לא יקרה שוב".

בינתיים, יאניס עומד באתגר של קובי בריאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully