וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי צפוי לחזור מול דאלאס, כריס פול ייעדר כחודש, דרק רוז זועם

הישראלי הפצוע יחמיץ את ממפיס, אך הצהיר: "אשחק בשני". דיווח: יוסטון החלה לחפש מחליף זמני ל-CP3 שסובל מפציעה רצינית בקרסול. רכז קליבלנד זועם על הכניסה המכוערת של סנטר מילווקי

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. אינסטגרם, אתר רשמי
צפוי לחזור במהרה. עומרי כספי/אתר רשמי, אינסטגרם

ליל שישי סיפק כמה משחקים מסקרנים מאוד ב-NBA, בכללם גם משחקה של גולדן סטייט האלופה שהתאוששה מהטראומה מול יוסטון עם ניצחון בכורה על חשבון ניו אורלינס. הטריו קרי, תומפסון ודוראנט שוב הצטיין אך מי שלא היה שותף לחגיגה היה עומרי כספי שנפצע בקרסולו מול יוסטון, אך עשוי לחזור לספסל של הווריירס במשחק ביום שני מול דאלאס. כך על פי הדיווחים בארה"ב. "אני לא יודע לגבי מחר (משחק בממפיס), אבל אני אשחק ביום שני מול דאלאס", אמר כספי.

כספי היה שותף באימון הקליעות ביום שישי לפני המשחק מול ניו אורלינס, ומתכנן להגביר את קצת האימונים לפני המשחק הלילה מול ממפיס. הפורוורד הישראלי הוסיף כי "צריך להיות זהיר" עם ההחלמה. אבל אחרי שהחמיץ את משחק ההכנה האחרון של הווריירס בשל פציעה בקרסול, ונפצע שוב בקרסול השניה מול יוסטון, הישראלי נשמע מעודד מקצב ההחלמה שלו.

עוד בנושא:

ניצחון בכורה לגולדן סטייט על ניו אורלינס, קליבלנד הביסה את מילווקי

כריס פול מול סטפן קרי, גולדן סטייט מול יוסטון. רויטרס
רק התחיל וכבר נפצע. כריס פול/רויטרס

מי שלא יחזור בקרוב למגרשים הוא כריס פול כוכבה של יוסטון. ב-ESPN מדווחים ש-CP3 סובל מחבלה בקרסול השמאלי, כזו שתשבית אותו כשבועיים במקרה הטוב וחודש במקרה הרע והסביר יותר. על פי הדיווח הרוקטס כבר החלו ליצור קשר עם סוכנים כדי לחפש אחרי רכז פנוי שימלא את החלל שנותר בתקופה שבה פול ייעדר. אחד כזה יכול להיות ג'אמיר נלסון, הרכז הוותיק ששוחרר מדנבר ביום רביעי ונחשב לשחקן חופשי.

אחרי שפספס את משחק ההכנה האחרון, פול פתח בחמישייה של יוסטון בניצחון הגדול שלה בחוץ על גולדן סטייט האלופה, אך ממש דידה על רגלו ונאלץ לשבת על הספסל ברגעי ההכרעה שבהם ג'יימס הארדן וחבריו ביצעו מהפך וניצחו. פול לא שיחק בניצחון על סקרמנטו ומי שהחליף אותו בחמישייה היה אריק גורדון, השחקן השישי המצטיין של העונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרק רוז קליבלנד. רויטרס
זועם. דרק רוז/רויטרס

שחקן וותיק נוסף שידע פציעה או שתיים בקריירה שלו הוא דרק רוז, רכזה של קליבלנד שנקע הלילה את קרסולו השמאלי במהלך משחק הניצחון 97:116 על מילווקי בליל שישי. רוז נפגע מגרג מונרו הסנטר של הבאקס ולאחר המשחק הוא זעם על כך שלא נשרקה לטובתו עבירה בלתי ספורטיבית.

"אני חושב שאני הבנאדם היחיד בליגה שלא מקבל עבירה בלתי ספורטיבית על דבר כזה", זעם רוז לאחר המשחק. רוז נאלץ לנטוש את המשחק קצת יותר מ-10 דקות לסיומו, כאשר מונרו תפס אותו בגרונו וראשו והפיל אותו בזמן חדירה לסל, מה שגרם לקרסולו שלו להסתובב. שופטי המשחק צפו בהילוך החוזר של המהלך, אך הסבירו לאנשי הקאבס כי לא נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית מאחר שלמונרו לא היתה כוונה לפגוע ברוז. גם דוויין ווייד יצא לטובתו של רוז ואמר: "אני לא קיבלתי שריקות בשבע השנים האחרונות, כך שאני בהחלט מבין על מה הוא מדבר". רוז, לשעבר ה-MVP של הליגה, כבר חווה פציעות טראומתיות בבירכו והוא יפספס בכל מקרה את המשחק הבא מול אורלנדו וטיירון לו נאלץ להתמודד עם בעיית רכזים גם לאור הפציעה של אייזאה תומאס שכרגע לא ברור מתי יחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully