וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד מרוצים: "לתורג'מן היו כמה מבחנים והוא פעל נכון"

22.10.2017 / 8:54

הקבוצה מעיר הנמל סופסוף השיגה ניצחון בכורה העונה והמחמאות הלכו למאמן: "שחקנים יודעים שהוא לא עושה חשבון". גדי קינדה: "הגיע לי העונש ואני בטוח שאלמד ממנו"

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. מגד גוזני
התחבר לשחקנים. תורג'מן/מגד גוזני

במ.ס. אשדוד בטוחים כי הניצחון אתמול (שבת) 1:2 על בני יהודה הושג הרבה בגלל שהמאמן עמיר תורג'מן האמין בדרך שלו: "לעמיר היו כמה מבחנים לפני המשחק הזה וכמאמן צעיר וטרי במועדון, הוא פעל נכון", אמרו בקבוצה, "הוא חיזק את ירדן קרישטול, זרק מהאימון בחמישי את אדילסון והושיב על הספסל את גדי קינדה בגלל איחור, בזמן שהרבה מאמנים היו מעלימים עין. הוא הלך עם האמת שלו והרוויח בגדול. שחקנים יודעים עכשיו שהמאמן לא עושה חשבון גם למי שחושב שהוא הכוכב של הקבוצה". במועדון טוענים שתורג'מן התחבר לשחקנים והם מרגישים שהוא נותן להם גב.

"הגיע לי העונש ואני בטוח שאלמד ממנו", אמר קינדה, "כל אחד יכול לאחר. בסך הכל איחרתי בדקה, אבל עמיר דיבר אתי והסביר לי למה קיבלתי את העונש. הכל מאחוריי ולא צריך להתעסק בזה יותר מדי. אני רוצה לעזור לאשדוד במגרש ובטוח שאני שחקן משמעותי עבור המועדון".

קינדה הוסיף: "יש מאמן חדש והוא הביא דם חדש למועדון. אנחנו שמחים מאוד על הניצחון הזה. תמיד הייתה אווירה טובה, גם בהפסדים, אבל אני מקווה שעכשיו נצא לדרך חדשה ושיהיו בה גם ניצחונות". על העובדה שהוא מרבה לדבר עם השופטים ובעקבות זאת גם סופג כרטיסים צהובים אמר קינדה: "אני עובד על זה עם הפסיכולוג של הקבוצה. אני צריך לשפר את זה, אבל אני משוכנע שזה לא יפריע לי בעתיד".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את בני יהודה
מ.ס. אשדוד: גדי קינדה ודן ביטון הודחו מההרכב בגלל איחור לאימון
יוסי אבוקסיס: "אני מאוכזב מאוד, עשינו טעויות שלא מתאימות לנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully