וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה ודן ביטון הודחו מההרכב בגלל איחור לאימון

שני הקשרים איחרו בכמה דקות כי לא מצאו חנייה באזור האצטדיון באשדוד בשישי, והמאמן החליט להוציאם מה-11 ולקנוס אותם. אוחיון ומושל יפתחו במקומם מול בני יהודה (16:00, ספורט4)

שחקן מ.ס. אשדוד גדי קינדה. לירון מולדובן
יש גם קנס. גדי קינדה/לירון מולדובן

גדי קינדה ודן ביטון הודחו מהרכב מ.ס. אשדוד למשחק מול בני יהודה היום (שבת, 16:00, ספורט4) בפתיחת המחזור השמיני של ליגת העל, וזאת משום שאיחרו להתכנסות לפני האימון אתמול. המאמן עמיר תורג'מן החליט לקנוס את השניים ולא להציבם ב-11.

קינדה, שכזכור בישל באומנות בשבוע שעבר את השער למאוריסיו ב-1:1 מול הפועל אשקלון, אמור היה להמשיך בקישור, כאשר תורג'מן מייעד לו משבצת מרכזית בקבוצה. ביטון תוכנן להחליף בהרכב את אדילסון באהיה שאכזב בשבוע שעבר.

אחרי לבטים שנמשכו לאורך כל השבת, מאמן אשדוד החליט שהשנייים לא יהיו ב-11, אף שהיה מדובר באיחור של שתיים-שלוש דקות בלבד. השחקנים הסבירו כי הגיעו יחד לאימון הבוקר, באותו רכב, ומכיוון שסביב האצטדיון באשדוד יש בעיית חנייה עקב השיפוצים במקום, הם לא מצאו חנייה קרובה ולקח להם זמן להיכנס לחדר ההלבשה.

אחרי מחשבה ארוכה, תורג'מן החליט כאמור להשאיר את השניים מחוץ להרכב. משה אוחיון יפתח במקום קינדה ואת מקומו של ביטון יתפוס בנצי מושל, שכלל לא היה בסגל במשחק הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully